رضایی:به نظر شورای‌نگهبان تمکین می‌کنم

۱۰اردیبهشت،

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مانند سال ۸۸ به نظر شورای نگهبان تمکین می‌کنم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز (سه‌شنبه) در حاشیه نشست پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران به موقع در صحنه حاضر می‌شوند و با وجود همه مسائلی که دارند، حماسه دیگری را شکل خواهند داد.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اختیارات رئیس‌جمهور افزود: اگر فاصله‌ای بین مجلس، قوه قضاییه و قوه مجریه وجود دارد این فاصله را با سیاست‌های کلان نظام و منویات رهبری مشخص می‌کنیم؛ اگر چنانچه در این میان قانونی وجود نداشته باشد مسئله به دعوا کشیده می‌شود و بنده هم اهل جنجال و دعوا در عرصه سیاسی و اجتماعی نیستم و اعتقاد دارم که باید همکاری کشور را اداره کرد.

رضایی در پاسخ به اینکه آیا اقدامی برای تغییر قانون اساسی هم انجام می‌دهید، ‌اظهار داشت: هر ۱۰ سال یک بار اصلاحاتی در قانون صورت می‌گیرد اما به نظرم در مسئله شوراها و واگذاری اختیارات از استان به شهرستان کاستی‌هایی وجود دارد که باید با حفظ ارکان قانون اساسی این مسائل را حل کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سؤال که آیا به نظر شورای نگهبان در مورد تأئید یا عدم تأئید صلاحیت خودتان تمکین می‌کنید، افزود: من وظیفه‌ام را خدمت به مردم می‌دانم و البته همانطور که در سال ۸۸ تمکین کردم اینبار هم به نظر شورای نگهبان تمکین می‌کنم.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.