رضایی: والیبال نشسته ایران در لندن قهرمان می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛ همین مسئله باعث شده تا مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولان به فکر استعدادیابی برای تیم جوانان دراین رقابت‌ها بیفتند. استعدادهایی که قرار است در جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن‌الحجج(ع) شناخته شوند. هادی رضایی معاون فنی فدراسیون جانبازان و معلولان در این باره می گوید: «طبق پیش‌بینی‌ها به این نتیجه رسیدیم که برای حضوری پرقدرت در رقابت‌های پاراآسیایی مالزی باید یکسری نیرو داشته باشیم. هرچند که ما مسابقات قهرمانی کشور را برگزار می‌کنیم اما استان‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها سعی می‌کنند بهترین ورزشکارانشان را به مسابقات قهرمای کشور اعزام کنند که ممکن است این بهترین‌ها سن بالایی داشته باشند. جای خالی جوانان در این مسابقات مشخص بود. پس تصمیم گرفتیم با جشنواره فرهنگی ورزش ثامن از کل استان‌ها دعوت کنیم که ورزشکاران زیر ۲۰ سال و ۱۷ سال خود را در این رقابت شرکت دهند. با شناسایی استعدادها، سال آینده آن‌ها را به مسابقات پاراآسیایی مالزی اعزام می کنیم.»

جشنواره فرهنگی ورزشی ثامن‌الحجج در ۹ رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر، تنیس با ویلچر، والیبال نشسته، پینگ‌پنگ، وزنه‌برداری، دوومیدانی، تیروکمان، شنا و بدمینتون از ۲۴ تا ۲۸ شهریور در مشهد برگزار می شود. سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران در مورد هفتمین حضور پارالمپیکی تیمش می گوید: « والیبال نشسته ایران از اولین دوره حضورش در پارالمپیک سئول(۱۹۸۸) در همه دوره‌ها جزو سه تیم برتر بوده. تاکنون ۷ قهرمانی و یک نایب قهرمانی و یک سومی را به نام خود ثبت کرده ایم. البته در ورزش هیچ تضمینی وجود ندارد اما ما امیدواریم با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم، قهرمان شویم. البته معدل سنی تیم هم امسال به ۲۸ سال رسیده که خیلی خوب است.»

به گفته رضایی ۱۰ تیم حاضر در پارالمپیک لندن در دو گروه با هم رقابت می‌کنند که ایران سرگروه با بوسنی ، چین ، برزیل و رواندا در گروه B بازی می‌کند. در گروه A هم انگلستان ، مغرب ، مصر ، آلمان و روسیه حضور دارند. کاروان پارالمپیکی ایران شهریور راهی لندن می‌شود.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.