رضا حقیقی: از دعوت نشدن به تیم ملی شگفت زده شدم/ دست از رقابت برنمی‌دارم

۱۲ام بهمن ،

Amir pourmand (2 of 25).jpg

بازیکن میانی تیم پرسپولیس می‌گوید از دعوت نشدنش به تیم ملی شگفت زده شده اما تمام تلاشش را برای جلب اعتماد کارلوس کی‌روش به کار خواهد بست.

رضا حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا دربارهٔ دعوت نشدنش به تیم ملی اظهار کرد: واقعیتش را بخواهید فکر می‌کردم در فهرست تیم ملی برای بازی با لبنان باشم اما وقتی لیست اعلام شد و اسم من در بین بازیکنان دعوت نشده بود، شوکه شدم. با این حال من به عنوان یک بازیکن به نظر کادر فنی تیم ملی احترام می‌گذارم.

وی افزود: در شرایطی که تیم ملی دارد همه باید متحد باشیم و به موفقیت تیم ملی فکر کنیم. من هم برای تیم ملی در بازی با لبنان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم تیم ملی بتواند لبنان را ببرد و آغازی خوب در رقابتهای انتخابی جام ملتهای آسیا داشته باشد. کاری هم که از دستم بر می‌آید دعا کردن برای تیم ملی است.

حقیقی در پایان گفت: پوشیدن پیراهن تیم ملی برایم سبب افتخار است. من دوست داشتم برای تیم ملی بازی کنم اما این بار قسمت نشد. با این حال تلاش می‌کنم در اردوهای بعدی نظر کادر فنی را جلب کنم. می‌خواهم دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم و با سایر بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت خواهم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.