رضا حقیقی: خیلی دوست دارم به استقلال گل بزنم/ یاوری گفت اگر به تیم ملی دعوت شوی دیگر خط نمی‌خوری – اخبار ورزشی

حقیقی در گفت‌وگو با خبرآنلاین ابتدا در خصوص شرایط روحی خودش می‌گوید: «خوشبختانه وضعیت خوبی دارم و دیگر مثل چند هفته پیش بی‌انگیزه نیستم. وقتی به تیم ملی دعوت نشدم از این موضوع خیلی ناراحت بودم و حتی با آقای یاوری حرفم شد ولی حالا دیگر همه چیز تمام شده و من از سرمربی تیم عذرخواهی کردم. یاوری هم به من روحیه داد و گفت که اگر به تیم ملی دعوت شوی دیگر خط نمی‌خوری.»

او ادامه می‌دهد: «من فکر می‌کنم که اگر همین روند را ادامه دهم دوباره به تیم ملی دعوت خواهم شد. الان وضعیت بسیار خوبی دارم و البته فکر می‌کنم عملکرد من مقابل استقلال بسیار مهم است. اگر در این بازی خوب باشم مطمئنا می‌توانم شانس دعوت شدنم به تیم ملی را بیشتر کنم.»

حقیقی برخلاف گلزنی‌هایش به پرسپولیس، تا حالا به استقلال گل نزده است. او در این خصوص می‌گوید: «من برای این بازی خیلی انگیزه دارم و خیلی دوست دارم برای اولین‌بار به استقلال گل بزنم ولی مهم این است که اول بازی تاثیرگذاری را از خودم به نمایش بگذارم. من معتقدم استقلال تیم بسیار خوبی است و نسبت به پرسپولیس که آنها را در ورزشگاه آزادی شکست دادیم قوی‌تر است. با این حال ما هیچ ترسی از حریف نداریم.»

او در پایان حرف‌هایش می‌گوید: «تفاوت تیم ما با سال گذشته این است که امسال بی‌نهایت انگیزه داریم. ما به هیچ عنوان برای مساوی به ورزشگاه آزادی نمی‌اییم و فقط برد می‌خواهیم در ضمن به هیچ عنوان دنبال انجام بازی دفاعی نیستیم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.