رضا داودنژاد: به خاطر قصور پزشکی بیمار شدم

رضا داودنژاد: به خاطر قصور پزشکی بیمار شدم

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:رضا داودنژاد با اشاره به حواشی اخیر بوجود آمده درباره‌ی مراحل درمان کیارستمی گفت: من مریضی بودم که به خاطر قصور پزشکی بیمار شدم و به خاطر علم و شرافت چند پزشک،چندین بار دوباره زنده شدم.

این بازیگر سینما که طی چند سال اخیر در پی پیوند کبد و عوارض ناشی از آن چندین‌بار در بیمارستان بستری شده است با بیان این مطلب به ایسنا گفت: اولین‌بار در پست‌هایم در فضای مجازی (اینستاگرام) نوشتم؛ با احترام به پزشکانی که در ایران جان میلیون‌ها نفر را از مرگ نجات می‌دهند و خیلی پزشکانی داریم که بی‌ادعا دارند به جان انسان‌ها کمک می‌کنند اما حرکتی دیروز اتفاق افتاد که من پیش از اینکه ناراحت شوم به خاطر توهینی که به استادی چون مهرجویی شد که داغدار رفیق ۵۰ ساله‌اش است، متاسف و ناراحت شدم که این حرکت در شأن جامعه پزشکی نبود.

داودنژاد ادامه داد: من از جمله بیمارانی هستم که نسبت عاطفی شدیدی با پزشکان شیرازم دارم و همیشه پس از طی شدن مراحل درمان هم با آنها در ارتباط بوده و هستم چون معنای واقعی پزشکی را آنجا فهمیدم که چگونه یک پزشک با بیمارش رابطه برقرار می‌کند و خانواده او را با حوصله در جریان روند درمان قرار می‌دهد. من به دلیل یک قصور پزشکی به یک بیمارستان مراجعه کردم که آنجا به خاطر تعهد پزشکی که داشتند، پذیرفتند که مرا عمل کنند.

بازیگر «مصائب شیرین» دوباره تاکید کرد: من مریضی بودم که هم قصور پزشکی بر من اتفاق افتاد و هم پزشکان شریفی جان مرا نجات دادند؛ چه در بیمارستان دولتی تهران «طالقانی» توسط دکتر نجات‌اللهی و چه در بیمارستان «نمازی» شیراز.

داودنژاد در پایان با اشاره به برخی حواشی اخیر در پی سخنان مهرجویی و واکنش یک پزشک پلاکارد به دست،گفت: آقای مهرجویی داغدار رفیق‌اش است و انگار برادرش را از دست داده است، نباید اینگونه با ایشان برخورد می‌شد، به هرحال من مطلب اخیرم را در اینستاگرام پاک می‌کنم به خاطر احترامی که برای همه دکترهای شریف مملکتم دارم و می‌دانم در روز جان میلیون‌ها نفر را نجات می‌دهند.

تاریخ انتشار خبر: ۱۷ July 2016 | 5:01 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.