رضا داوود نژاد شایعات را رد کرد

ممتازنیوز:

2-1-201422205757

رضا داودنژاد اخبار منتشر شده درباره پیوند کبد نوید شاهسوندی به او را رد کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از ایسنا ، این بازیگر سینما در گفت‌و‌گویی، در پی مرگ مغزی نوید شاهسواری (اسکی‌بازی که در پیست دیزین دچار حادثه شد) بیان کرد: نوید شاهسوندی یکی از دوستان صمیمی من بود که متاسفانه دچار مرگ مغزی شد و برخی سایت‌ها اخباری را منتشر کرده‌اند که قرار است کبد او به من پیوند زده شود اما باید تاکید کنم که این قضیه صحت ندارد.

او گفت: خانواده من با خانواده شاهسوندی ارتباط صمیمی داشتند و آن‌ها شاهد اتفاقات خوب اهدای عضو بودند. من هم برای همدردی و کمک به این خانواده از شیراز آمدم اما این برداشت پیش آمد که قرار است کبد او به من اهدا شود.

داودنژاد ادامه داد: من چند روزی در شیراز تحت درمان بودم که در این مدت او هم در تهران در بیمارستان بستری بود و حال خوبی نداشت به همین دلیل پس از مرگ مغزی او سایت‌هایی اعلام کردند که کبد او به من اهدا شده است، در حالی که من به کبد احتیاج ندارم.

وی تاکید کرد: من تا پیش از عید یک عمل جراحی دیگر خواهم داشت و در حال حاضر روند معمولی درمانم طی می‌شود، به همین دلیل ْآنچه مطرح شده یک برداشت اشتباه است.

این بازیگر سینما همچنین گفت: به نظرم حادثه‌ای که پیش آمده به دلیل یک اشتباه سهوی نبوده و یک نوع قتل عمد محسوب می‌شود چرا که در وسط پیست دکل برقی به طور محصور نشده قرار داشته است.

نوید شاهسوندی، اسکی‌باز ۲۸ ساله که در بخش نمایشی فعالیت می‌کرد، به دلیل برخورد با پایه دکل برق در پیست دیزین از ناحیه دست، لگن، پا و سر دچار شکستگی شد و خونریزی مغزی کرد.

پس از این حادثه رضا داودنژاد از مردم خواهش کرد که روز اول اسفند ماه در حمایت از پیگیری وضعیت پیست اسکی دیزین از این مکان استفاده نکنند.

داودنژاد که برای آماده‌سازی وضعیت جسمی‌اش برای عمل دوم کبد در شیراز به سر می‌برد از مراجع قانونی تقاضا کرد که به وضعیت امنیت پیست اسکی دیزین رسیدگی کنند تا این حوادث تلخ تکرار نشود.


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.