رضا رجبی: ساختار فوتبال باید درست شود

۰۳م آذر ،

 رضا رجبی پیشکسوت تیم فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر ۳ یا ۴ سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم تا زمانی که ساختار فوتبال ایران درست نشود پیشرفت در کار نخواهد بود چیزی که مهمتر از گرفتن سهمیه لیگ قهرمانمان آسیا است درست کردن زیرساخت ها فوتبالمان است.

وی ادامه داد: زیرساختارها داشتن ورزشگاهها مجهز و ایده آل برای ۱۸ تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است وقتی لیگ پویا و منظم دنبال شود سهمیه دیگر خودمان بالاتر از سایر کشورهای آسیایی است چون استعداد و پتانسیل در فوتبالمان زیاد داریم.

رجبی خاطرنشان کرد: وقتی تیمی از ایران به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می روند ۳ یا ۴ تیم ولی می خواهند اوت شوند چه نتیجه ای به دست خواهد آمد.

رجبی در مورد وضعیت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برد استقلال مقابل پیکان تهران از لحاظ بسیار ایده آل و تأثیرگذار بود این ۳ امتیاز به تیم کمک کرد تا خود را برای دیدارهای آینده آماده کند باید از این پس هم استقلال برای ادامه و کوران مسابقات لیگ برتر و قهرمانی برنامه داشته باشد و برای هر بازی در نیم فصل با قدرت پیش رفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد برگزاری دیدار خداحافظی برای فرهاد مجیدی افزود: برگزاری خداحافظی برای فرهاد مجیدی به سیاست های باشگاه و کادر فنی تیم فوتبال استقلال تهران باز می گردد.

رجبی ادامه داد: هر موردی که به صلاح استقلال باشد در تیم عملی شود و این موارد به باشگاه بستگی دارد که برای بازیکنان محبوب و خوب خود بازی خداحافظی برگزار کند.

وی در پایان گفت: فرهاد مجیدی بازیکن محبوبی برای تیم فوتبال استقلال تهران است که تمایل داشته از فوتبال خداحافظی کند و باشگاه برای او بازی خداحافظی گذاشته است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.