رضا رویگری: آقای گلرویی نکنه برای آواز خواندن در حمام هم باید از تو اجازه بگیرم؟!

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتاز نیوز

نگارش توسط سامان در پنج شنبه, ۰۶ نوامبر ۲۰۲۲ در موسیقی
رضا رویگری: آقای گلرویی نکنه برای آواز خواندن در حمام هم باید از تو اجازه بگیرم؟!

ایشان باید رفتار خودشان را درست کنند چرا که دوتا از ترانه هایی را که به من فروخته اند را به دیگران هم فروخته اند. 

به گزارش تی وی به نقل از تماشاگران امروز، پخش سریال معراجی ها در تلویزیون بحث های زیادی راه انداخت. یکی از این بحث ها داستان جدال یغما گلرویی با رضا رویگری بود؛ رضا رویگری در این سریال یکی دو بار زد زیر آواز و دوتا از ترانه های آلبوم جدیدش کازابلانکا را در آن اجرا کرد.

ترانه سرای این آهنگ ها یغما گلرویی است؛ یغمایی مدتی است ممنوع الفعالیت است و حالا ترانه اش در تلویزیون بدون ذکر نام پخش می شود. همین مسئله باعث شد تا یغما نامه اعتراضی شدیدالحنی خطاب به رضا رویگری بنویسد و حتی به نحوی او را تهدید هم کند؛ به همین دلیل با رضا رویگری صحبت کردیم تا درباره نحوه قرارداد او و یغما اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

در این مطلب بخشی از این پاسخ را می خوانید.

رضا رویگری می گوید: «باید بگویم که ایشان ترانه را به من فروخته اند و پول آن را کامل دریافت کرده اند و من اجازه استفاده از آن را در هر جایی که بخواهم دارم. ایشان باید رفتار خودشان را درست کنند چرا که دوتا از ترانه هایی را که به من فروخته اند را به دیگران هم فروخته اند. 

من تا به حال قصد عنوان کردن این مطالب را نداشتم و حالا که شما می پرسید به شما می گویم ترانه «هنوز» و «کازابلانکا» به دیگران هم فروخته شده است. ایشان که خودشان را متعهد می دانند، حداقل به کارهای خود تعهد داشته باشند و اگر ترانه ای را به کسی می فروشند، آن را دوباره به دیگران نفروشند. 

بعد هم اینکه من آهنگسازی را به چه کسی واگذار کرده ام به ایشان ارتباطی ندارد. ملودی ساخته شده مطابق شعر نبود و من مجددا آهنگسازی را انجام دادم و این کار حق من است. من برای این آلبوم ۱۱۰ میلیون تومان هزینه کرده ام و می توانم هر جا بخواهم از ترانه های آن استفاده کنم. در قرارداد من عنوان نشده بود که اگر کنسرت برگزار کنم یا حتی در حمام زمزمه کنم، از ایشان اجازه بگیرم.» 

 


تی وی – موسیقی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.