رضا صادقی در تهران کنسرت می‌دهد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

رضا صادقی که در حال برگزاری کنسرت‌های خود در شهرستانها است اواسط پاییز در تهران به صحنه می‌رود.

پویا نیک پور، خواننده و رهبر ارکستر رضا صادقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت رضا صادقی در تهران هستیم که به احتمال بسیار این کنسرت اواسط پاییز برگزار می گردد.

رهبر ارکستر رضا صادقی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه کنسرت های این خواننده پاپ در شهرستانها با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، همچنین تور موسیقی این خواننده به همراه اعضای گروهش در شهرستانها ادامه دارد.

نیک پور در ادامه تاکید کرد: همچنین قصد داریم بعد از برگزاری کنسرت های این خواننده پاپ در شهرستانها اواسط پاییز در تهران به صحنه رویم که پس از اخذ مجوز اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

رهبر ارکستر رضا صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت قطعات خاطره انگیز برای مخاطبان اجرا می گردد، همچنین قرار است مانند کنسرت های قبلی قطعاتی از آلبوم “همین” برای مخاطبان اجرا شود.

پویا نیک پور در ادامه دربارهٔ اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت میلاد عالمی، امیر شهابی، آرش مقدم، سعید صارمی، دارا دارایی و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند، همچنین من به عنوان رهبر ارکستر با این گروه همکاری می کنم.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.