رضا عطاران بازیگر اولین ساخته سینمایی محسن تنابنده شد

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

محسن تنابنده به عنوان اولین تجربه کارگردانی سینمایی اش اثری با عنوان “گینس” را می سازد؛ فیلمی که رضا عطاران یکی از نقشهای اصلی آن را بازی خواهد کرد.تنابنده که چند سالی بود به دنبال ساخت اولین اثر خود در مقام کارگردان بود و البته که اتودهایی هم در آثاری چون “لامپ ۱۰۰” و “پایتخت” زده بود پروانه ساخت اثری به نام “گینس” را گرفته و هفته اینده آن را کلید خواهد زد.

رضا عطاران

برطبق اطلاعات ارائه شده در “تماشاگران امروز” تهیه کننده “گینس” سعید ملکان است که بیشتر به عنوان گریمور شناخته میشود اما در سالهای اخیر کوشیده در عرصه تهیه کنندگی هم تجربیاتی کسب کند.

حسن زاهدی صدابردار “گینس” است، مرتضی غفوری مدریریت فیلمبرداری کار را برعهده خواهد داشت و تنابنده که فیلمنامه را نیز خودش نوشته نقش اصلی را ایفا خواهد کرد.

نقش روبروی تنابنده را عطاران برعهده دارد و این فیلم یک بازیگر اصلی دیگر هم خواهد داشت که به احتمال زیاد احمد مهرانفر است و به نحوی در رأس آن یک مثلث بازیگری قرار دارد.

اولین نماهای “گینس” ظرف هفته آینده در باقرشهر ورامین و در یک پرورشگاه شترمرغ کلید خواهد خورد. شنیده ها حکایت از آن دارند که “گینس” اثری است کاملا جدی که با آنچه پیشتر از تنابنده بازیگر دیده بودیم شباهت ندارد.

.:: سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز | اخبار ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.