رضا قاسمی: جام کازانف قزاقستان مسابقه تدارکاتی خوبی است

۲۱خردادماه،

دونده ۱۰۰ متر تیم ملی که در مسابقات بین‌المللی دو ومیدانی جام کازانف قزاقستان شرکت می‌کند، گفت: حضور در این جام می‌تواند رقابت‌های تدارکاتی خوبی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در خصوص حضور خود در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی کازانف قزاقستان، اظهارکرد: تا روز قبل از مسابقات تمرینات خود را ادامه می‌دهم تا بتوانم برای کسب قهرمانی امیدوار باشم.

وی ادامه داد: قزاقستان حریفان را دعوت می‌کند و این حریفان تا روز قبل از رقابت‌ها مشخص نمی‌شوند، به همین سبب هنوز از اسامی دعوت شدگان اطلاعی ندارم.

این دونده سرعت که پس از مسابقات بین‌المللی دو ومیدانی جام کازانف قزاقستان برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که ۱۴ تیرماه در هند کلید می‌خورد، آماده می‌شود گفت: مسابقات قزاقستان مصاف‌های تدارکاتی خوبی محسوب می‌شود، اما معتقدم باید بیش از این در رقابت‌های برون مرزی شرکت کرد تا بتوان به آمادگی مطلوب رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی دوومیدانی ایران برای حضور در مسابقات جام کازانف چهارشنبه ۲۲ خرداد ماه راهی آلماتی قزاقستان می‌شوند.

این رقابتها روزهای ۲۵ و ۲۶ خرداد برگزار می‌شود و تیم ملی دو ومیدانی ایران با ۱۰ ورزشکار در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

رضا قاسمی و حسن تفتیان (دو سرعت)، سجاد هاشمی آهنگر (۴۰۰ متر)، محسن ربانی (پرش با نیزه)، لیلا رجبی (پرتاب وزنه)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع) محمد ارزنده (پرش طول)، رضا مقدم (پرتاب چکش) و محمد و محمود صمیمی (پرتاب دیسک)، نفرات اعزامی به این رقابت‌ها خواهند بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.