رضا قاسمی: نایب رئیس و مدیر تیم های ملی دوومیدانی از حضورم در مسابقات نجات غریق مطلع بودند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

reuters-45.jpg

ملی‌پوش دوومیدانی ایران، حضور در مسابقات جهانی نجات غریق را تجربه بسیار خوبی برای خود دانست.

رضا قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مسابقات جهانی نجات غریب استرالیا با حضور کشورهایی مالک نام در رشته‌های دریایی برگزار شد و مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: با توجه iبه این که من مدال جهانی نداشتم، در این مسابقات موفق iبه کسب مدال جهانی شدم. از سوی دیگر در این دوره برای اولین مرتبه شخصی غیر از ورزشکاران استرالیایی و نیوزلندی توانست مدال ماده ۹۰ متر ساحلی را iبه دست آورد، اما متاسفانه از اصفهان هیچ کس iبه استقبال من نیامد. در حالی که در مورد دیگر ورزشکارانی که مدال کسب کردند، رییس تربیت بدنی و یا استاندار مربوطه iبه استقبال آنها آمده بودند.

دونده ۱۰۰ متر ایران در المپیک لندن با بیان این که مدیر تیم های ملی و نایب رییس فدراسیون دوومیدانی از اعزام من iبه استرالیا مطلع بودند، گفت: متاسفانه نتوانستم خبر اعزام iبه مسابقات جهانی نجات غریق را iبه رییس فدراسیون دوومیدانی اطلاع بدهم، اما من برای کشورم در این مسابقات شرکت کرده بودم.

قاسمی در پایان درباره برنامه‌های خود در آینده نیز بیان کرد: در حال حاضر خود را برای حضور در مسابقات غرب آسیا آماده می‌کنم و امیدوارم بتوانم در این مسابقات رکورد ۲۰۰متر ایران را بار دیگر ارتقا دهم و پس از این رقابت‌ها بلافاصله تمریناتم را برای مسابقات سال آینده آغاز خواهم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.