رضا مهدوی: خسته شده ام و دیگر انرژی ندارم!

شبکه ایران / نداسیجانی: رضا مهدوی، کارشناس و پژوهشگر موسیقی و همچنین مدیر سابق مرکز موسیقی حوزه هنری که هفته گذشته (۱۸ مهرماه) در تماشاخانه مهر در مراسم معارفه مدیر جدید مرکز موسیقی حوزه هنری از سمت خود کناره گیری کرد درگفتگو با شبکه ایران دررابطه با مدیر جدید این مجموعه گفت: برای آقای ارجمند آرزوی موفقیت دارم و احساس می کنم ایشان توانمندهای لازم را در اداره این مجموعه دارا می باشند.
وی افزود: سنگر موسقی که یکی از ارکان موسیقی کشور است و شاکله اصلی و محوریتش تولید است ایشان می‌توانند با پشتکار و سابقه ای که داشتند به خوبی عهده دار کار شوند .
مهدوی درباره برنامه های آینده خود گفت: همچنان به تدریس دانشگاهی مشغول می باشم و همچنین مباحث مطالعاتی و پژوهشی خود را که در  یک کتابی جمع آوری کرده ام ادامه می دهم.
این پژوهشگر موسیقی اظهار داشت:منتظر تصمیم دوستان در حوزه هنری هستم چون اگر موافق باشند بنده بازخرید شوم و اگر نه بالاخره در همان کسوت هنرمندی که از سابق بودیم می مانیم.
وی تصریح کرد: ما تابع دستور دوستان هستیم ولی بطور طبیعی بنده در هیچ حوزه مدیریتی نخواهم بود چون خسته شده ام و دیگر انرژی ندارم به نظرمن باید نیروهای جوانتر وارد این عرصه شوند.
پیروز ارجمند چندی پیش از سوی محسن مومنی شریف به عنوان مدیر جدید مرکز موسیقی حوزه هنری منصوب شد.

 پایان مطلب/


شبکه ایران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.