رضا یزدانی برای اولین بار ˝ساعت صفر˝ را خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

رضا یزدانی شامگاه قبل در سالن همایش‌های برج میلاد و در بخش جنبی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، رضا یزدانی شامگاه قبل ۲۵ بهمن در حضور پرشور مخاطبان در برج میلاد به صحنه رفت. این کنسرت با ۳۰ دقیق تاخیر آغاز شد.

در ابتدا یک کلیپ تصویری از رضا یزدانی نشان داده شد و اعضای گروه یک به یک به روی صحنه آمدند. سپس رضا یزدانی به روی صحنه آمد که همزمان با ورود این خواننده پاپ بسیاری از مخاطبان به صورت ایستاده به تشویق او پرداختند و با صدای بلند نام این خواننده را فریاد می‌زدند.

رضا یزدانی کنسرت خود را با قطعه “عشق پست مدرن” آغاز کرد و بعد از پایان این قطعه به مخاطبان گفت: بسیار خوشحالم که امشب و در جشنواره موسیقی فجر به دیدار شما عزیزان آمدم و می خواهم بگویم عاشق همه شما هستم، همچنین به سبب مشغله بسیار و تور شهرستان‌ها فقط توانستیم شش قطعه از آلبوم تازه را برای شما عزیزان آماده کنیم اما قرار است ۱۱ و ۲۲ اسفند دوباره به صحنه رویم که در این کنسرت‌ها قطعات بیشتری از آلبوم “ساعتا خوابن” را برای شما عزیزان اجرا می‌کنیم.

در ادامه این خواننده پاپ قطعه “کجا گمت کردم” را به همراه اعضای گروه برای مخاطبان اجرا کرد که این قطعه با صدای ساز ایمان جعفری پویان به پایان رسید و مخاطبان با این خواننده همخوانی کردند.

قطعه سوم به قطعه “فقط یه کمی چای واسه من بریز” اختصاص داشت که بسیاری از مخاطبان با تشویق این خواننده نشان دادند که از حضور در این کنسرت راضی و خوشنود می باشند.

همچنین در ادامه رضا یزدانی گفت: امشب حسن شیری، یغما گلرویی و اندیشه فولادوند در میان ما حضور دارند و امیدوارم از این کنسرت لذت ببرند.

سپس این خواننده به همراه اعضای گروه خود قطعات “ساعتا خوابن”، “طهران تهران”، “کبوتر” را برای مخاطبان اجرا کرد، همچنین رضا یزدانی در بعضی قطعات با نواختن ساز گیتار با اعضای گروه همکاری کرد.

در ادامه علی اوجی (مدیر برنامه های رضا یزدانی) به صحنه آمد و گفت: در این کنسرت لازم می‌دانم تا از معاونت هنری وزارت ارشاد، انجمن موسیقی ایران و دفتر موسیقی تشکر کنم، همچنین از شما مخاطبان عزیز تشکر می‌کنم که آلبوم تازه رضا یزدانی را به صورت اوریجینال خریداری کردید.

مدیر برنامه‌های رضا یزدانی در ادامه افزود: همچنین از سینا سینایی و حسن اردستانی صدابرداران ماهر و توانا تشکر می‌کنم و امیدوارم در کنسرتی که قرار است اسفند ماه سال جاری برگزار شود دوباره میزبان شما عزیزان باشیم.

سپس این خواننده پاپ قطعات “بلاتکلیف”، “نوستالژی”، “نوار”، “ساعت صفر” و…. را به همراه اعضای گروه خود اجرا کرد. همچنین نکته قابل توجه این بود که این خواننده پاپ برای اولین بار قطعه “ساعت صفر” را در کنسرت خود اجرا کرد.

همچنین در پایان این خواننده مانند کنسرت‌های قبلی با همراهی مخاطبان کنسرت خود را با قطعه “خلیج فارس” به پایان رساند.

بنابراین گزارش، میلاد عدل (گیتارالکتریک)، مازیار احمدپور( گیتار الکتریک)، آرش زمانیان (گیتارباس)، محمد خرمی‌نژاد (درامز)، شهروز بردوده (پیانو و کیبورد)، ایمان جعفری(ساکسیفون) از اعضا و نوازندگان این گروه بودند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.