رضوانی: امیدوارم نماینده شایسته ای برای واترپلو ایران باشم

۱۴اردیبهشت،

24-47.jpg

داور بین المللی واترپلوی ایران از چگونگی انتخاب برای قضاوت در مسابقات جهانی بارسلونا سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که نماینده شایسته ای برای ورزش ایران باشد.

مسعود رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دربارهٔ چگونگی دعوت به مسابقات جهانی بارسلونا گفت: تیم هایی که در مسابقات انتخابی نتوانستند سهمیه بگیرند حق معرفی داور همراه تیم را نداشتند. فدراسیون جهانی هشت داور بی طرف را برای قضاوت بازی های حساس دعوت کرد. از آسیا من به همراه یک داور ژاپنی برگزیده شدیم.

وی دربارهٔ سطح داوری ها تاکید کرد: سطح داوری ایران یک سر و گردن بالاتر از کشورهای مدعی در آسیاست. در مسابقات جهانی بارسلونا به غیر از من که به عنوان داور می روم سه شناگر هم به آب می پرند.

مسابقات جهانی هر دو سال یکبار برگزار می گردد و بعد از المپیک معتبرترین رقابت های شنا و شیرجه و واترپلو در جهان به شمار می رود. در این دوره و در حاشیه مسابقات کنگره فدراسیون جهانی هم تشکیل می گردد و برای کرسی های مختلف رای گیری می کنند.

به گزارش ایسنا، مسعود رضوانی به عنوان داور بین المللی ایران و به نمایندگی از آسیا در مسابقات جهانی بارسلونا قضاوت می کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.