رضوانی: نایب قهرمانی جوانان در آسیا از قهرمانی با ارزش‌تر بود/شاید دانشگاه آزاد اسلامی نماینده ایران در آسیا شود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۶/آبان/ – ۱۵:۱۱ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت و گو با آنا

خبرگزاری : رییس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو از احتمال حضور تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا خبر داد.

محسن رضوانی در گفت و گو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، خاطرنشان کرد: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است.

وی ادامه داد: برای اولین بار بعد از مدت‌ها توانستیم میزبانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و بازی‌های جام باشگاه آسیا را در تهران برگزار کنیم بنابراین باید از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببریم.

وی افزود: کمیته فنی مسابقات فدراسیون در تلاش است تا ۲ نماینده کشورمان که در این مسابقات حضور دارند برای شرکت در این رقابت‌ها مورد ارزیابی قراردهند.

رضوانی به آنا گفت: تیم نفت امیدیه و تیم زنجام نمایندگان ایران در این مسابقات خواهند بود اما اگر کمیته فنی صلاحیت این ۲ تیم را برای حضور در مسابقات تایید نکند از دانشگاه آزاد اسلامی در این رقابت‌ها استفاده می‌کنیم.

رییس فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو تاکید کرد: با توجه به وضعیت موجود احتمال دارد که تیم دانشگاه آزاد اسلامی در جام باشگاه‌های آسیا نماینده ایران باشد.

وی با اشاره به نایب قهرمانی جوانان ایران در رقابت‌های واترپلوی آسیا عنوان کرد: بازیکنان ایران با تلاش بسیار توانستند به مدال نقره این رقابت‌ها دست یابند و نشان نقره آنها با توجه به پیروزی مقابل تیم چین، اندونزی و سایر تیم‌های مطرح در قاره دست کمی از قهرمانی ندارد.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.