رضوانی: واترپلوی ایران پتانسیل رفتن روی سکوهای آسیا را دارد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۱/آذر/ – ۱۱:۱۸ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

خبرگزاری : رییس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو ایران معتقد است اگر میزان توجه مسئولان به واترپلو بیشتر شود این رشته پتانسیل بالایی در رسیدن به سکوهای برتر آسیا را دارد.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، محسن رضوانی که سابقه کاپیتانی تیم ملی واترپلوی کشورمان را در کارنامه ورزشی خود دارد پس از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم واترپلوی ساحلی کشورمان در بازی‌های ساحلی  آسیایی پوکت تایلند گفت: این اولین تجربه رسمی تیم ایران در رشته واترپلوی ساحلی بود و پیروزی مقابل  قزاقستان که سال‌هاست بر قله واترپلو  آسیا قرار دارد نشانگر این است که تیم ملی واترپلو ما در صورت حمایت همه‌جانبه مسئولان و توجه بیشتر این پتانسیل را دارد که بر سکوها برتر واترپلوی آسیا قرار بگیرد.

وی درباره برنامه‌های آتی فدراسیون برای رشته واترپلو گفت: تیم ما در این بازی‌ها از ترکیبی بسیار جوانی سود می‌برد که به تجربیات بسیار ارزشمندی دست یافتند. همین ترکیب جوان به علاوه تعدادی از واترپلوییست‌های بزرگسال ما ترکیب تیم ملی واترپلو کشورمان را تشکیل خواهند داد که به امید خدا با یک برنامه‌ریزی ۴ ساله در نظر داریم تا با بهترین شرایط ممکن به بازی‌های آسیایی قدم بگذاریم.

رضوانی افزود:درخواست ما از مسئولان این است که با دیدگاه حمایتی بیشتری به این فدراسیون نگاه کنند چون که ما سه رشته را به جای یک رشته پوشش می‌دهیم و هر کدام از رشته‌های شنا شیرجه و واترپلو جداگانه شرایط مخصوص به خود را دارند و هزینه و بودجه خاص خود را می‌طلبند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.