رعایت “اخلاق و قانون‌مداری” از سوی مسئولان موثر در تحقق راهبردهای اساسی جامعه

۱۵اردیبهشت،

روستا آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: : برای تحقق راهبردهای اساسی جامعه، سیاست‌های ابلاغی رهبری، چشم‌انداز ۲۰ساله و قانون اساسی کشور نیازمند رعایت اخلاقیات و قانون‌مداری از سوی مردم و مسئولان هستیم.

“رضا روستا آزاد”در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با نقاط ضعف و قوت دولت نهم و دهم اظهار داشت: شجاعت، استکبارستیزی، ساده‌زیستی، و مردمی بودن رئیس‌جمهور به عنوان نقاط قوت احمدی‌نژاد در این ۸ سال مطرح بود.

وی با اشاره به نقاط ضعف دولت کنونی تصریح کرد: حاشیه‌سازی، عدم وجود برنامه راهبردی و عدم استفاده از نظرات کارشناسی در ادراه امور از جمله نقاط ضعف از سوی این دولت ملاحظه شد که باید به عنوان سرمشق رئیس دولت آتی برای اداره امور قرار گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف به مشکلات اصلی جامعه در شرایط کنونی اشاره و خاطر نشان کرد: برای تحقق راهبردهای اساسی جامعه، سیاست‌های ابلاغی “مقام معظم رهبری”، چشم‌انداز ۲۰ساله و قانون اساسی کشور نیازمند رعایت اخلاقیات و قانون‌مداری از سوی مردم و مسئولان هستیم.

روستاآزاد بیان داشت: با توجه به حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه اگر بتوانیم در مسیر صحیح و قانونی حرکت کنیم و نسبت به راهبردهای اساسی کشور التزام داشته باشیم قطعا بر همه مشکلات فائق خواهیم آمد و ثبات نسبی در کشور برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.