رعایت استانداردها در نظام بانکی

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به اهمیت موضوع رعایت استانداردها در ساختار و نظام بانکی تصریح کرد: برای موفقیت در این زمینه ضروری است که همگی به وظیفه‌ای که برعهده داریم اعتقاد و باور داشته باشیم و با تمام وجود برای عملیاتی ساختن آن تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، کوروش پرویزیان که در نشست سراسری معاونین، مدیران، مشاوران و سرپرستان مناطق بانک سینا در شهر مقدس مشهد سخن می‌گفت در ابتدا به تشریح و مقایسه شاخصه‌های بانکداری اسلامی و بدون ربا با بانکداری متعارف پرداخت و با تاکید بر افزایش کارایی در شعب، گفت: کنترل مناسب و ارزیابی دقیق شعب بانک سینا از نظر میزان کارایی در نحوه تخصیص و تجهیز منابع یک ضرورت است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: تلاش جدی در زمینه ارتقاء شاخص های منابع انسانی و افزایش اثربخشی و سهم بازاری بانک و اجرای صحیح وظایف، از جمله مواردی است که به طور جدی پیگیری خواهد شد.

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به آموزه های دینی و قرآنی ما مسلمانان که بر یکسان بودن قول و فعل اشخاص تاکید دارد، افزود: مدیران به عنوان الگوی سازمان باید در این زمینه پیشقدم باشند و با اتحاد و یکپارچگی و دلسوزی بیش از پیش نسبت به کارها، زمینه همراهی و مشارکت تمامی همکاران را در مسیر پیشرفت روزافزون بانک فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: توقع این است که با اتکا به نظم به سمت رشد و تعالی حرکت کنیم و در این زمینه عهد ما این باشد که با تلاش و فعالیت بیشتر، کارنامه ای درخشان و قابل قبول را برای مجموعه بانک و سهامداران فراهم کنیم.

 


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.