رفتارهای “مقام معظم رهبری” الگویی مناسب در حل آسیب‌های موجود در جریان‌های اصولگرایی

اردیبهشت ۱۴۰۳

متقی‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو جبهه پایداری گفت: باید با توجه به رفتارهای “مقام معظم رهبری” که بر پایه مبانی ناب اسلامی است و همیشه مورد توجه و اعتماد ملت مسلمان بوده رفتار کرد تا از این طریق بتوانیم با پایبندی به اصول اسلامی اعتماد مردم را برای بار دیگر به خود جلب کنیم.

مجید متقی‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ آسیب‌های موجود در جریان اصولگرایی اظهار داشت: این جریان باید با تاکید بر گفتمان انقلابی خود مبانی موجود را تبیین و از هرگونه سیاسی‌کاری که با مبانی مغایرت دارد، پرهیز کند.

وی ادامه داد: جریان اصولگرایی سعی در مدیریت افکار مردم از لحاظ سیاسی را که به صلاح نظام و کشور است، دارد لذا باید سیاست‌های خود را در راستای اسلام و انقلاب مستحکم کرده و نسبت به آن پایبند باشد تا از این طریق بتوان همه مسائل را در پرتو این نگاه حل و فصل کرد.


عضو جبهه پایداری با بیان اینکه هرگاه که از مبانی اسلامی فاصله بگیریم دچار آسیب در صحنه‌های سیاسی خواهیم شد، گفت: لازمه رفع آسیب، صداقت با مردم، توجه به مکتب محوری و اسلام محوری و پرهیز از هرگونه قدرت‌گرایی است.

متقی‌فر غفلت از سوی جریان اصولگرایی را یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن آسیب‌های کنونی عنوان و خاطر نشان کرد: باید با توجه به رفتارهای “مقام معظم رهبری” که بر پایه مبانی ناب اسلامی است و همیشه مورد توجه و اعتماد ملت مسلمان بوده رفتار کرد تا از این طریق بتوانیم با پایبندی به اصول اسلامی اعتماد مردم را برای بار دیگر به خود جلب کنیم.

وی ادامه داد: جریان اصولگرایی باید با تجدید نظر و ارزیابی رفتارها و عملکردش به طور منصفانه به نقد خود بپردازد تا در زمان کوتاه آسیب‌های خود را شناسایی و با در نظر گرفتن منافع ملی و نظام و اسلام عمل کرد.

عضو جبهه پایداری داشتن انگیزه را از دلایل اصلی برای حل مشکلات و آسیب‌های موجود دانست و خاطر نشان کرد: سیاستمداران بیشتر از مردم به داشتن انگیزه علاقمندند لذا باید با درنظر گرفتن این مسئله در حل آسیب‌های موجود در جریان اصولگرایی تلاش مضاعف داشت چراکه در صورت بروز آسیب‌های جدی‌تر قطعا دچار شکست خواهیم شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.