رفتار آمریکا در برابر کشف جلیقه‌های انفجاری انگلیسی ضعیف بود

یکشنبه ۲۲ مرداد – ۰۴:۴۱:۳۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – یک مقام مسئول نیروهای مسلح گفت: رفتار آمریکا به عنوان سرکرده ناتو و مسئول اشغال افغانستان در برابر کشف ۵۰ جلیقه انفجاری انگلیسی که اثرات تخریبی آن کمتر از سلاح‌های کشتارجمعی نیست، ضعیف و تشویق‌کننده بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، یک مقام مسئول نیروهای مسلح با انتقاد شدید از حمایت‌های گسترده دولت آمریکا از شرارت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: مگر خانم کلینتون وزیر امور خارجه دولت آمریکا نیست که این اواخر وی را در بین راه تل‌آویو به بیت‌القدس ترور کرده‌اند، اما هنوز صدای اعتراضی از طرف دولت آمریکا شنیده نشده است.
وی همچنین افزود: وقتی وزیر خارجه آمریکا فدای شرارت صهیونیست‌ها می‌شود، دولت آمریکا چگونه می‌خواهد از حقوق ملت آمریکا در برابر جنایات صهیونیست‌ها و بحران‌سازی آنها در ایالات متحده جلوگیری کند، آیا مقامات آمریکا برده صهیونیست‌ها هستند که چنین کور و کر و بدون احساس عمل می‌کنند.
این عضو برجسته نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اقدامات غلط آمریکایی‌ها گفت: رفتار آمریکا به عنوان سرکرده ناتو و مسئول اشغال افغانستان در برابر کشف ۵۰ جلیقه انفجاری انگلیسی که اثرات تخریبی آن کمتر از سلاح‌های کشتارجمعی نیست ضعیف و تشویق‌کننده بوده است.
وی در پایان تاکید کرد: عملکرد دولت‌های آمریکا بگونه‌ای بوده است که صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها از این کشور بعنوان سگ شکاری خود استفاده می‌کنند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۱۲۱۶۴۱۳۱۵۴۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.