رفتنم به صنایع شایعه بود/ سه کوارتر بد دفاع نمودیم

جمعه ۱۲م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

کاپیتان تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام تاکید می نماید: پیوستنم به تیم صنایع شایعه و تیم دوم ماهشهر هیچ صحبتی با من نکره بود.

حامد سهراب نژاد پس از اینکه بار دیگر با عنوان کاپیتان در ترکیب تیم پتروشیمی بندرامام به میدان رفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تشریح نمود: باید بین من و یک بازیکن دیگر برای مسابقات لیگ یک نفر انتخاب می شد و نفر دیگر هم در غرب آسیا به میدان می رفت که در نهایت هم با نظر کادر فنی قرار شد که من در لیگ برای تیم بازی کنم.

وی اضافه نمود: در بازی اول برابر گرگان بیشتر از ۳۰ دقیقه از حریف عقب بودیم که سبب آن را ناهماهنگی تیم می دانم. در این دقایق در دفاع و حمله بد عمل نمودیم به خصوص از نظر دفاعی که هم در نیمه اول و هم کوارتر سوم تیم به هم ریخته بود. به هر حال از رسیدن حامد آفاق و سانی بچیروویچ به تمرینات تیم تنها یک هفته می گذرد و عامل دیگر ناهماهنگی هم این است که هر یک از بازیکنان ما از یک باشگاه به ماهشهر آمده اند.

کاپیتان پتروشیمی گفت: گرگانی ها هم در این دیدار با شوتهای موفقشان خوب عمل نمودند. در نهایت هم ما طی هفت دقیقه آخر موفق به جمع نمودن شرایط و کنترل بازی مقابل این تیم شدیم.

سهراب نژاد اشاره نمود: در نیمه اول شرایط خودم هم خوب نبود اما با رسیدن به کوارتر آخر بهتر بازی نمودم. به هر حال این اولین مسابقه لیگ بود و هنوز بدنهایمان آماده نمی باشد. باید کمی در شرایط بازی و تمرین قرار گرفته و در بازیهای بعد مشکل ناهماهنگی را حل کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.