رفع اشکالات “فرودگاه بوشهر” در سریع‌ترین زمان/خدمت‌رسانی مطلوب به “مسافران”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در بازدید از فرودگاه بوشهر با تاکید بر حفظ اصول ایمنی در فرودگاه‌های کشور، گفت: شرط اصلی فعالیت در فرودگاه‌ها ارائه خدمات مناسب به مسافران و ارتقای سطح ایمنی است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان بوشهر، اسماعیل تبادار رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در سومین بازدید فرودگاهی خود، از طرح‌های عمرانی و پروژه‌های در حال ساخت، اماکن فرودگاهی و سطوح پروازی بازدید کرد و ضمن دریافت گزارش ممتاز به نقل ازی مبسوط از مدیرکل و معاونان فرودگاه بوشهر در جریان هرچه بیشتر روند امور اجرایی طرح‌های مذکور قرار گرفت.

ترمینال‌ها، بخش‌های مختلف فنی، موتورخانه‌ها و تاسیسات برقی، سطوح پروازی، سایت NDB و فضای عمومی از بخش‌هایی بود که مورد بازدید رئیس هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور قرار گرفت.

وی در بازدید از سایت NDB از نزدیک در جریان فعالیت‌های عمرانی و عملیات بهسازی این سایت قرار گرفت و توصیه‌های لازم را در جهت رفع کاستی‌‌های موجود ارائه داد.

اسماعیل تبادار در پایان این بازدید ضمن قدردانی از مدیرکل و معاونان فرودگاه بوشهر از روند اجرای طرح‌های عمرانی در این فرودگاه ابراز رضایت کرد.

وی با تاکید بر پتانسیل‌های موجود در فرودگاه بوشهر خواستار رفع اشکالات در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران شد.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با تاکید بر حفظ اصول ایمنی در فرودگاه‌های کشور، افزود: شرط اصلی فعالیت در فرودگاه‌ها ارائه خدمات مناسب به مسافران و ارتقای سطح ایمنی است.

یادآور می‌شود؛ در این سفر که عصر پنج‌شنبه یکم اسفند انجام شد، جعفر پاک‌نژاد مشاور مدیرعامل و مسئول پیگیری‌های ویژه شرکت فرودگاه‌ها، حسین اسفندیاری مشاور مدیرعامل در امور اجرایی و عباس محمدی مدیرکل فرودگاه بوشهر، تبادار را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.