رفع نارسایی ها با بازرسی های دوره ای از استانها

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: بازرس های دوره ای از استانها iبه منظور انتقال تجارب موفق کاری iبه آنها و رفع مشکلات و نارسایی های احتمالی صورت می گیرد.

موالی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت: بازرسی از استانها در جهتی تاکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر حضور در استانها و انتقال تجارب موفق کاری iبه آنها و نیز رفع مشکلات و نارسایی های احتمالی صورت می گیرد.
وی افزود: این اقدام iبه صورت دوره ای و موردی iبه منظور ارزیابی و بررسی عملکردها با هدف شناسایی نقاط قوت و تقویت نقاط ضعف و برای رضایت مردم و تکریم ارباب رجوع صورت می گیرد و iبه هیچ وجه قصد مچ گیری ندارد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خاطرنشان کرد: این وزارتخانه در نتیجه ادغام های اخیر iبه صورت یک وزارتخانه حقوقی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی درآمده است که در این جهت تنوع و تعداد ماموریت ها و رسالت ها در تشکیلات جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تاکید است که یاری و تعامل دستگاه های تابعه را در همهی استانها iبه منظور دستیابی iبه اهداف پیش بینی شده در منشور کاری می طلبد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.