رفیعی “یرما” را برای اجرا در مهرماه آماده می‌کند

حجت علیخانی مدیرتولید نمایش “یرما” به کارگردانی علی رفیعی درباره وضعیت تمرینات و زمان اجرای نمایش به خبرنگار مهر گفت: تمرینات به صورت فشرده انجام می‌شوند و باوجود اینکه تنخواهی دریافت نکرده‌ایم کار ساخت دکور نمایش “یرما” را آغاز کرده‌ایم. روند تولید لباس‌ و عروسک‌های مدنظر نمایش نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: صحبت ابتدایی بر این بود که نمایش “یرما” از ۶ مهرماه در تالار وحدت به صحنه برود اما این اتفاق منوط به این است که بودجه به موقع به دست گروه برسد. قرار است اجرای عمومی نمایش تا اول ماه محرم ادامه داشته باشد.

مدیرتولید نمایش “یرما” درباره بهای بلیت و ساعت اجرای این اثر نمایشی گفت: هنوز به توافقات لازم با تالار وحدت نرسیده‌ایم و قرار است در هفته آینده طی نشستی با مدیر تالاروحدت بهای بلیت و ساعت اجرای نمایش نیز قطعی شود. ما برای بهای بلیت پیشنهاد مبلغ ۱۵ هزار تومان و برای ساعت اجرای نمایش نیز ساعت ۱۹:۳۰ را پیشنهاد داده‌ایم.

علیخانی با اشاره به اینکه برآورد پذیرفته شده برای اجرای نمایش “یرما” پائین‌تر از برآورد پیشنهادی گروه بوده درباره تأمین هزینه‌های از طریق جذب حمایت‌های بخش خصوصی گفت: رایزنی‌هایی را برای جذب حمایت‌های بخش خصوصی انجام داده‌ایم که باید دید استفاده از این حمایت‌ها درخور و مناسب نمایش “یرما” خواهند بود یا نه.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.