رقابت آزمون های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد آغاز شد

به گزارش ایرنا ، آزمون مقاطع کارشناسی و کاردانی به کارشناسی ترمی علمی کاربردی از ساعت ۸ صبح امروز ۳۰ تیرماه با حضور حدود ۲۴ هزار داوطلب آغاز شده است.

تعداد ۱۲۱ هزار و ۵۴۴ داوطلب نیز برای رقابت در ۱۱۰ کدرشته امتحانی از چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر در مقطع کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ثبت نام کرده اند.

از مجموع داوطلبان کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، ۶۰ هزار و ۱۸۲ نفر در گروه صنعت، ۳۴ هزار و ۳۳۲ نفر در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، ۱۹ هزار و ۹۳۰ نفر در گروه آموزشی فرهنگ و هنر و هفت هزار و ۱۰۰ نفر در آزمون گروه کشاورزی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

داوطلبان کاردانی به کارشناسی ترمی در جلسه آزمون، دو دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی دریافت می کنند که برای پاسخگویی به ۱۰۰ سوال عمومی مندرج در دفترچه شماره ۱ مدت ۱۰۵ دقیقه فرصت دارند و باید در زمان تعیین شده به سوالات تخصصی که برای هر رشته امتحانی متفاوت است و بر روی دفترچه سوالات درج شده، پاسخ دهند.

آزمون مقطع کارشناسی ترمی علمی کاربردی نیز تنها برای رشته امور شعب بانک از گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی با تعداد دو هزار و ۴۵۶ داوطلب برگزار می شود.

داوطلبان کارشناسی ترمی علمی کاربردی در هنگام حضور در جلسه امتحان باید جمعا به ۱۶۵ سوال عمومی و پایه در مدت ۱۵۰ دقیقه پاسخ دهند.

ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ترمی علمی کاربردی امسال حدود ۹۱۰ نفر و در مقطع کاردانی به کارشناسی نیز ۷۶ هزار و ۸۰۰ نفر تعیین شده است.

فراهنگ**۱۰۵۵*۱۵۸۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۳۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.