رقابت دانش آموزان در بخش ایده‌های نو جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مسابقه ایده های نو در بخش دانش آموزی با هدف شناسایی استعدادهای جوان در عرصه بازی سازی در میان دانش آموزان برگزار می شود.
بر این اساس، هر ایده ای در فضای بازی که به عنوان یک نوآوری و خلاقیت جدید و به عبارتی خلق یک ویژگی منحصر بفرد یا یک کار متفاوت باشد می تواند به این بخش ارائه شود.
علاقه مندان برای حضور دراین بخش می توانند ایده ها و بازی های غیر رایانه ای، که قابلیت تبدیل به بازی های رایانه ای دارند را به صورت ماکت و گیم بوردینگ به دبیرخانه جشنواره بازی های رایانه ای ارسال کنند.
منظور از “گیم بوردینگ” گونه ای از بازی ها هستند که بر روی صفحه مقوا یا کاغذ به همراه ابزار آلات سر گرمی مانند: تاس، مهر ه های رنگی، کارت های راهنما و… به همراه شیوه نامه (دستور العمل ) بازی قابلیت سر گرمی دارند و بازی هایی مانند مونو پلی، منچ، مار و پله و … چند نمونه از گیم بوردینگ ها هستند.
حضورتمامی دانش آموزان دراین بخش بلامانع است و تعداد ایده ارسالی از سوی دانش آموزان در این بخش محدودیتی ندارد.
علاقه مندان برای حضور در این بخش برای حضور در این بخش باید طرح مکتوب بازی ( ایده) که در آن توضیح بازی مجمل و مختصر و کافی داده شده باشد، دستورالعمل و راهنمای بازی، تعریف و طراحی ابزارآلات موردنیاز، طرح پیاده شده بازی بر روی مقوا یا کاغذ( Board) و شیوه های پیاده سازی جهت تولید بازی رایانه ای را به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.
دومین جشنواره بین المللی بازی های رایانه ای از ۶ تا ۱۰ تیرماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.
۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.