رقابت در جام جهانی iبه مانند یک جنگ است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

سرمربی تیم ملی رقابت در مسابقات فوتسال جام جهانی را iبه یک جنگ تشبیه نمود و گفت: تیم‌های حاضر در جام جهانی تایلند بیشتر روی iبه بازی فیزیکی و دوندگی آورده‌اند.

به گزارش تفسیری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و iبه نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون ،سرمربی تیم ملی رقابت در مسابقات فوتسال جام جهانی را iبه یک جنگ تشبیه نمود و گفت: تیم‌های حاضر در جام جهانی تایلند بیشتر روی iبه بازی فیزیکی و دوندگی آورده‌اند.

سرمربی تیم ملی در این باره گفت: با توجه iبه دیدارهایی که در روز اول از مسابقات جام جهانی فوتسال انجام شده است، تیم‌ها میل iبه بازی فیزیکی دارند و بیشتر از کارهای تاکتیکی iبه دوندگی و جنگدنگی اهمیت می‌دهند.

صانعی در  خصوص دیدار اوکراین – پاراگوئه گفت: دو تیم یک بازی فیزیکی را iبه نمایش گذاشتند. اینکه در هر دو نیمه دو تیم بیش از پنج خطا مرتکب شدند و در نیمه دوم پاراگوئه iبه دو ضربه پنالتی رسید و اوکراین iبه یک ضربه پنالتی و حتی یک بازیکن پاراگوئه از زمین اخراج شد، نشان می‌دهد بازی دو تیم تا چه اندازه فیزیکی بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال رقابت در جام جهانی را iبه یک جنگ تشبیه نمود و گفت: این جام، جام پربرخوردی است. من پنجشنبه شب iبه بازیکنان تیم ملی گفتم که یک جنگ همه عیار با دیگر تیم‌ها پیش رو داریم، جنگی که در آن تیم‌ها بصورت گروهی حمله و دفاع می‌کنند و کمترین فرصتی را از دست نمی‌دهند.

صانعی در خصوص پیش بینی‌اش از حریفان ایران در مراحل حذفی جام جهانی گفت: در صورت اینکه بتوانیم iبه عنوان سرگروه iبه مرحله یک چهارم صعود کنیم با تیم سوم گروه اول دیدار خواهیم نمود و در ادامه با تیم روسیه که iبه احتمال فراوان در گروه خود اول خواهد شد، دیدار خواهیم نمود.

وی  در ادامه گفت: اما اگر در گروه خود دوم شویم در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از دو تیم کلمبیا یا گواتمالا بازی خواهیم نمود و پس از آن iبه احتمال فراوان با یکی از دو تیم اوکراین یا پاراگوئه بازی می‌کنیم. با بازی که امروز از دو تیم پاراگوئه و اوکراین دیدم، پیش بینی من این است که پاراگوئه iبه عنوان صدرنشین گروه اول صعود خواهد نمود. شاید تیم اوکراین نفر iبه نفر iبهتر از تیم پاراگوئه باشد اما این تیم از نظر تکنیکی iبهتر از اوکراین است.

صانعی در پایان گفت: امکان خلق شگفتی در مرحله گروهی اندک است اما iبه احتمال فراوان در مراحل حذفی شاهد بروز شگفتی‌هایی خواهیم بود. با توجه iبه اینکه مسابقات بصورت حذفی برگزار می‌شود و تیم‌ها روی iبه بازی فیزیکی آورده‌اند امکان دارد با یک خطای بیشتر و یک اشتباه داوری نتیجه عضو شده و شگفتی خلق شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.