رقابت سینمایی برای نابودی کاخ سفید

فارس: آنتون فوکوآ هم قصد دارد با کارگردانی اکشن دلهره‌آور «اولیمپیوس سقوط کرده است» وارد کاخ سفید شده و آنجا را به هم بریزد!

او فیلم جدید خود را براساس فیلم‌نامه‌ای از کاترین بندیکت می‌سازد. قرار است این اکشن دلهره‌آور با هزینه‌ای ۶۰ میلیون دلاری تهیه شود.

خط اصلی قصه فیلم درباره یک مامور سابق ضدجاسوسی است که باید با یک حرکت تروریستی در داخل کاخ سفید مقابله و آن را خنثی کند.

شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که نقش اصلی «اولیمپوس سقوط کرده است» را «ژرارد باتلر» بازی خواهد کرد، اما او هنوز قراداد بازی در فیلم را امضا نکرده است.

تهیه‌کنندگان فیلم قصد دارند هر چه سریع‌تر کار تولید آن را شروع کنند و در صورت امکان کلید فیلم‌برداری آن را در اوایل ماه ژوئن بزنند.

علت عجله آن‌ها در تولید سریع‌تر فیلم هم دلیل مشخصی دارد. آن‌ها می‌خواهند فیلم خود را زودتر از فیلم رولند آمریخ آماده نمایش کنند.

چند هفته قبل اعلام شد این فیلم‌ساز آلمانی‌تبار در تدارک ساخت اکشن دلهره‌آور «سقوط کاخ سفید» است که مضمومی شبیه فیلم فوکوآ دارد.

در قصه فیلم امریخ هم حمله‌ای تروریستی علیه کاخ سفید و ساکنان آن صورت می‌گیرد و یک مامور درصدد مقابله با آن حمله برمی‌آید.

این در حالی است که قصه هر دو فیلم یاد شده شباهت زیادی به یکی از آخرین فصل‌های مجموعه تلویزیونی «۲۴» با بازی کیفر ساترلند دارد.

منتقدان سینمایی از فیلم فوکوآ هم به عنوان یک «جان سخت در دل کاخ سفید» اسم می‌برند. آن‌ها این تشبیه را برای فیلم آمریخ هم به کار بردند.

اشاره آن‌ها به فیلم معروف «جان‌سخت» با بازی بروس و پلیس است که در آن وی در نقش یک پلیس سرسخت به مبارزه با کاراکترهای منفی قصه می‌پردازد.

فوکوآ‌ به دلیل کارگردانی «روز تعلیم» شهرت دارد که قصه‌اش در باره فعالیت‌های پلیس‌های فاسد در شهرهای امریکا است.

جوان آنلاین – آخرین عناوین بین الملل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.