رقابت فشرده بالای جدولی ها

۲۹ آبان ،

زنگ مجدد لیگ برتر فوتسال در حواشی ناکامی تیم ملی در جام جهانی؛

لیگ برتر فوتسال ایران پس از وقفه ای در حدود یک ماه از اول آذر مجدداً استارت می خورد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لیگ برتر فوتسال ایران که به دلیل حضور ملی پوشان در مسابقات جام جهانی تایلند از اواخر آبان وارد تعطیلی شده بود با وقفه ای در حدود یک ماه مجدداً از اول آذر استارت می خورد.

هفته دهم این مسابقات در واقع جدول بالای جدولی ها را به همراه دارد که رقابت فشرده ای برای قرار گرفتن در مکان اول دارند.

مسابقات لیگ برتر طی روزهای اول دوم آذر در شهرهای مختلف ایران برگزار می شود.

**هلال احمر و ساوه اولین بازی هفته

روز چهارشنبه اول آذر و از ساعت ۱۶ تیم هلال احمر تبریز که با سه امتیاز قعر نشین جدول رده بندی است به مصاف تیم شهرداری ساوه نهم جدولی با ۹امتیاز می رود. این دیدار در تبریز برگزار می شود.

** پنج شنبه دوم آذر و از ساعت ۱۶ پنج شنبه دیدار دیگر هفته دهم برگزار می شود که براساس آن تیم گیتی پسند اصفهان که با ۱۸ امتیاز صدرنشین است در اهواز به مصاف گاز خوزستانی می رود که با چهارامتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.

**حفاری به صدرنشینی رسید

تیم چهارم جدولی شرکت ملی حفاری ایران با ۱۷ امتیاز به دیدار صبای قم که صدرنشین رقابت ها با ۱۹امتیاز است می رود. این مسابقه در اهواز برگزار خواهد شد.

**شاگردان لک به دیدار ارژن می روند

در دیگر دیدار این هفته نیز تیم شهید منصوری قرچک ۱۸ امتیازی به دیدار لبنیات ارژن فارس با هفت امتیاز در مکان دهم قرار دارد می رود.

منصوری در مکان سوم جدول بوده وبا تیم گیتی پسند هم امتیاز است. این مسابقه در ورامین برگزار خواهد شد، در سایر مسابقات تیم های شهرداری تبریز با فرش آراء مشهد در تبریز و دبیری تبریز در تبریز با میثاق تهران روبرو می شوند.

تیم میثاق تهران با سرمربیگری محمود خوراکچی به دیدار دبیری خواهد رفت و صحبت هایی نیز در خصوص حضور وحید شمسایی در این تیم وجود دارد.

تیم راه سازی نیز در هفته دهم با قرعه استراحت روبرو است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.