رقابت مابین کلاه قرمزی و گلزار از فردا آغاز می شود!

 

 

 

شبکه ایران/حـــامد مظفــــری: در حالی که «کلاه قرمزی و بچه ننه» پیشتاز جدول فروش سینماهای ایران است و فقط در تهران به رقم فروش دو میلیارد رسیده، بنا شده از این هفته تازه ترین فیلم محمدرضا گلزار با عنوان «تو و من» هم در گروه سینمایی آزادی روی پرده برود. «تو و من» که محصول سپاهان فیلم بوده به مانند دیگر فیلمهای این شرکت فیلمسازی ماجرایی عاشقانه را در بستری ایرانی به تصویر می کشد و در این بین البته رگه های کمیک هم دارد.

 

اینکه «تو و من» یا به عبارت بهتر گلزار بتواند با کلاه قرمزی رقابت کند یا نه از آن دسته موضوعاتی است که مطمئنا مخاطبان بسیاری به دنبال یافتن پاسخی برای آن باشند. قرائن حکایت از آن دارند که «تو و من» در بهترین حالت نمی تواند بیشتر از یک میلیارد بفروشد آن هم در شرایطی که بتواند تعداد سینماهای کافی در اختیار داشته باشد.

 

محمد بانکی کارگردان «تو و من» در این باره به شبکه ایران می گوید:«درباره رقابت با کلاه قرمزی خودم هم نمی دانم که فیلم ما موفق خواهد شد یا نه. به خصوص که کلاه قرمزی نزدیک به ۴۰ سینما را فقط در تهران در اختیار دارد ولی فیلم ما هنوز تعداد سینماهایش هم مشخص نیست.»

 

 

 

بانکی درباره چرایی انتخاب اکران همزمان با «کلاه قرمزی و بچه ننه» می افزاید:«دست ما که نبود. به هر حال ما به دنبال این بودیم که بهترین زمان برای اکران که عیدفطر است را در اختیار داشته باشیم ولی این مساله اتفاق نیفتاد. شاید اگر حالا هم فیلم روی پرده نمی رفت ممکن بود زمان بهتری را برای اکران پیدا نکنیم.»

 

محمد بانکی که در فاصله یک روز مانده به اکران فیلمش همچنان درگیر رایزنی برای تعیین تعداد سینماهای آن است ادامه می دهد:«وقتی هنوز تعداد قطعی سینماهای فیلم من مشخص نیست چگونه می توانم حرف از رقابت بزنم. فقط امیدوارم که فیلم خوب بفروشد.»

 

با این همه آنچه مشخص است رویایی بودن فروش «کلاه قرمزی و بچه ننه» است که به طور متوسط روزی ۲۰۰ میلیون عایدی داشته است و البته همگان منتظر آن هستند که این فیلم بتواند هر چه زودتر رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را جابجا کند. در این شرایط اینکه بتوانیم امیدوار باشیم به فیلمی که استارش محمدرضا گلزار است کمی خوشبینانه است به خصوص که آخرین محصول عرضه شده از گلزار در شبکه نمایش خانگی یعنی «ساخت ایران» هم مخاطب چندانی نداشت و حتی تهیه کنندگان اثر هم از عدم بازگشت سرمایه خود سخن گفتند. اینها همه نشانه هایی است از تغییر ذائقه مخاطب ایرانی؛ مخاطبی که دیگر نمی توان با چشم و ابروی مشکی و اندام تراشیده بازیگری که حتی راه رفتن جلوی دوربین را هم به درستی فرانگرفته، او را وادار به صرف هزینه برای تماشای فیلم نمود

 

 

منبع: شبکه ایران

 

بر چسب دیواری مدل Gnarly tree

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.