رقابت مشایی با احمدی‌نژاد در ارتباط‌گیری با روحانیون

در حالی که حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی مسئولیت هماهنگی و پیگیری ارتباط دولت با روحانیون را بر عهده دارد، مشایی نیز یکی از عوامل خود را مامور ارتباط ‌گیری با علما و روحانیون برای بهره‌برداری لازم در انتخابات ریاست جمهوری آینده کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش بر خلاف تکذیب‌های مکرر خبر انتصاب سرپرست جدید دبیرخانه شورای عالی ایرانیان، اسفندیار رحیم مشایی با صدور حکمی میثم طاهری را به عنوان جایگزین محمدشریف ملک‌ زاده معرفی کرد که پیش از این عضو هیئت مدیره خانه ایرانیان بود و مسئولیت حراست در سازمان فضایی را نیز در کارنامه خود داشت.

طاهری که به دلیل نزدیکی به مشایی ریاست کمیته اجرایی همایش جنجال برانگیز ایرانیان مقیم خارج کشور در سال ۸۹ را بر عهده داشت، پس از بازداشت ملک زاده دبیر شورای عالی ایرانیان به عنوان سرپرست این دبیرخانه منصوب و در همان زمان اخباری مبنی بر بازجویی از وی در رسانه‌ها منتشر شد.

گفته می شود مشایی در روزهای اخیر برای طاهری ماموریتی جدید تعریف کرده و با در نظر گرفتن رابطه فعلی دولت با روحانیون از سرپرست دبیرخانه شورای عالی ایرانیان خواسته که به موازات فعالیت‌هایش در ارتباط با جذب ایرانیان خارج‌نشین به هر شکل ممکن و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شورای مذکور، به ارتباط گیری با علما و روحانیون نیز بپردازد تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم بتوانند بهره‌‌برداری لازم را داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس جمهور و البته رئیس شورای عالی ایرانیان در حالی این ماموریت را به عامل خود تفویض کرده که محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری نیز حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون خود در اجرای قانون اساسی را با حفظ سمت متولی امور روحانیت ریاست جمهوری کرده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.