رقابت های جایزه بزرگ دو و میدانی جانبازان و معلولین برگزار می شود

به میزبانی تهران

تهران، میزبان دو و میدانی کاران جانباز و معلول سراسر کشور در رقابت های جایزه بزرگ سال ۹۱ است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهمن رضایی، رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین اعلام کرد: برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ سال ۹۱ تا کنون ۶۸ نفر از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده اند که در میان آنها ۸ نفر از خانمها نیز حضور دارند.
 
سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: در میان این افراد ، ملی پوشان و نیز سایر ورزشکارانی که دارای رنکینگ در مسابقات دوره های قبل هستند و موفق به کسب حد نصاب های مورد نظر انجمن و کمیته فنی شده اند نیز حضور دارند و به نفرات برگزیده یکم تا دهم این مسابقات، جوایز نقدی اهدا می شود.

رضایی از اعلام لیست نهایی ملی پوشان خبر داد و افزود: پس از برگزاری رقابت های جایزه بزرگ ، لیست نهایی ملی پوشان تیم دو و میدانی جهت حضور در رقابت های پارالمپیک لندن اعلام خواهد شد که در این لیست امکان حضور افرادی که داوطلبانه آمادگی خود را برای مسابقات جایزه بزرگ اعلام کرده و دارای رنکینگ در رقابت های قبلی و نیز رکوردهای قابل قبول باشند ، وجود دارد.

وی ادامه داد: پس از مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی، اولین مرحله اردو متمرکز ملی پوشان ، اوایل خرداد ماه در تهران آغاز می شود و تیم ملی برای کسب آمادگی بیشتر ۲۵ خرداد ماه در رقابت های بین المللی دو و میدانی آلمان ( برلین) حضور خواهد یافت.

وی در ادامه از اعزام تیم دو و میدانی جوانان به رقابت های جهانی آیواز خبر داد و گفت: پس از برگزاری رقابت های قهرمان کشوری جوانان، ترکیبی ۱۸ نفره متشکل از ۱۴ ورزشکار مرد و ۴ خانم، مشخص شده که برای کسب آمادگی و تجربه حضور در رویدادهای برون مرزی، تیر ماه به کشور چک ، محل برگزاری رقابت های جهانی آیواز جوانان، اعزام خواهند شد.

مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی جانبازان و معلولین، روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.