رقابت پرشور گروه های دانشجویی در نخستین روز مسابقات دانشجویی مناظره

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۰۳:۴۰:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نخستین روز از اولین دوره مسابقات دانشجویی مناظره با برگزاری ۴ مسابقه و مشارکت هشت گروه دانشجویی صبح امروز در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد و چهار گروه برتر به دور دوم راه یافتند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در نخستین مسابقه مناظره با موضوع «افزایش جریمه های رانندگی باعث کاهش تخلفات و ارتقای فرهنگ ترافیک می شود» گروه های «دانشکده حقوق» از دانشگاه تهران و «دادبان» از دانشگاه شهید بهشتی به رقابت پرداختند.
در این مسابقه که آقایان دکتر هاشمی، میلانی و سرافراز به عنوان داور حضور داشتند گروه دادبان از دانشگاه شهید بهشتی تهران – که به عنوان مخالف موضوع شرکت داشت –  با کسب امتیاز ۳۸۷ به برتری دست یافت.
دومین مسابقه بخش صبح با موضوع «پیشرفت تکنولوژی موجب افزایش سطح رفاه شهروندان می شود» بین گروه های دانشجویی «ندای وحدت» و «سگالش» از دانشگاه آزاد تهران مرکزی می باید برگزار می شد که با توجه به عدم حضور گروه ندای وحدت ، گروه سگالش به بیان نظرات خود به عنوان مخالف پرداخت و با کسب ۳۰۴ امتیاز به مرحله بعد راه یافت.
سومین مسابقه با موضوع «صرف بودجه کشور برای ورزش های قهرمانی بهتر از صرف این بودجه برای ورزش های همگانی است» بین گروه های دانشجویی «تربیت مدرس» و «میقات» برگزار شد.
در این مسابقه که داوری آن را آقایان دکتر رکن آبادی، احمدی و قاسمی بر عهده داشتند گروه میقات از دانشگاه علامه طباطبایی که در جایگاه مخالف شرکت داشت با کسب امتیاز ۳۷۵ به برتری دست یافت و به دور دوم راه یافت.
آخرین مسابقه بخش صبح اولین دوره مسابقات دانشجویی مناظره باید بین گروه های دانشجویی «فکر برتر» و «رامان» با موضوع «تعطیل شدن شرکت دخانیات باعث کاهش تعداد سیگاری ها می شود» برگزار می شد که با توجه به عدم حضور گروه رامان ، اعضای گروه فکر برتر از دانشگاه علم و صنعت به بیان دیدگاه های خود به عنوان موافق موضوع پرداختند و با کسب ۴۲۰ امتیاز به دور بعد راه یافتند.
مسابقه های عصر اولین دوره مسابقات دانشجویی مناظره با حضور هشت گروه دیگر عصر امروز در دانشکده علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود. گروه های برگزیده فردا در دور دوم و نهایی به رقابت می پردازند و گروه های برتر عصر فردا معرفی می شوند.
اولین دوره مسابقات دانشجویی مناظره با مشارکت ۱۶ گروه دانشجویی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان تهران ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۵۴۰۱۴۹۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.