رقابت ۱۲۵ آهنگساز در جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

۱۲۵ آهنگساز در بخش رقابتی آهنگسازی موسیقی کلاسیک ایرانی و غیرایرانی به رقابت با هم می‌پردازند.

به گزارش ممتاز و به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، در این دوره از جشنواره و در بخش رقابتی آهنگسازی موسیقی کلاسیک ایرانی و غیر ایرانی در مجموع ۱۲۵ آهنگساز قطعاتشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند که از این تعداد ۴۶ اثر در شاخه آهنگسازی موسیقی کلاسیک ایرانی و ۷۹ اثر در شاخه آهنگسازی موسیقی کلاسیک غیرایرانی است.

در بخش آهنگسازی موسیقی کلاسیک ایرانی از تعداد ۴۶ اثر ، ۲۰ اثر متعلق به آهنگسازان تهرانی و ۲۶ اثر متعلق به آهنگسازان شهرستانی است همچنین از تعداد ۷۹ اثر در شاخه آهنگسازی موسیقی کلاسیک غیر ایرانی نیز ۳۰ اثر متعلق به آهنگسازان تهرانی و ۴۹ اثر برای آهنگسازان شهرستانی است.

آثار رسیده به بخش ویژه موسیقی با موضوع موسیقی حماسی به صورت مستقل داوری و برگزیدگان این بخش در مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر معرفی خواهند شد.

هیات داوران بخش آهنگسازی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، به برگزیده هر یک از بخش‌های سه گانه فوق (کلاسیک ایرانی، کلاسیک غیر ایرانی)، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۶۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می کند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند خبرها این دوره از جشنواره موسیقی را در پایگاه اینترنتی جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com ملاحظه کنند.

 

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.