رقابت ۵۰ مسابقه تلویزیونی در دومین جشنواره تلویزیونی جام جم

۲۵م دیماه ،

سینماپرس-گروه تلویزیون/ داور بخش مسابقات تلویزیونی جشنواره جام جم گفت: در سال های قبل مسابقاتی داشته ایم که به اندازه یک سریال بیننده داشته و مخاطب جذب کرده است.

به گزارش سینماپرس، داور بخش مسابقات و سرگرمی این دوره از جشنواره، سطح حرفه ای مسابقات تلویزیونی تولید شده در سال های اخیر را مطلوب ارزیابی و از کیفیت آثار رقابت کننده در این بخش ابراز رضایت کرد.

محمد احسانی‌زاد مشاور مدیر شبکه سه سیما و داور بخش مسابقات تلویزیونی جشنواره جام جم گفت: به طور مسلم برگزاری جشنواره در چنین سطحی کارایی خاص خود را در بهبود تولیدات تلویزیونی و بویژه مسابقات تلویزیونی دارد زیرا به واقع مسابقه دارای قالب جذابی است که مخاطب زیادی جذب می کند.

وی اذعان کرد: با وجود آنکه عموما تصور می شود که فیلم و سریال بیشترین مخاطب را به خود اختصاص می دهد اما در سال های قبل مسابقاتی داشته ایم که به اندازه یک سریال بیننده جذب داشته و مخاطب جذب کرده است.
احسانی زاد دلیل این جذابیت و متمایز شدن مسابقات تلویزیونی از دیگر برنامه ها را ویژگی تعاملی بودن مسابقه دانست.

داور بخش مسابقات و سرگرمی دومین جشنواره تلویزیونی جام جم در باره داوری این آثار نیز افزود: در این جشنواره نیز با شاخص هایی که برای انتخاب آثار در نظر گرفته شده است امیدوارم کارهای خوب و با کیفیت شناخته و انتخاب شوند و برکات زیادی از این جشنواره به دست بیاید.

وی یادآوری کرد: این که ملاک انتخاب آثار برگزیده مشخص شده است کمک می کند تا انتخاب ها سلیقه ای نشود و تمام اجزای یک مسابقه به قضاوت گذاشته شود. به این ترتیب پس از آنکه تک تک عوامل مانند اجرا، طراحی و … ارزیابی شد، میانگین امتیازاتی که آن مسابقه خاص کسب کرده است مشخص می شود هر چند که به طور کلی کارهایی که تاکنون دیده ام تولیدات خوب و قابل قبولی بوده اند.

در بخش مسابقات و سرگرمی دومین جشنواره تلویزیونی جام جم ۵۰ اثر برگزیده شبکه های سیما با یکدیگر رقابت می کنند.

اختتامیه این جشنواره ۹ بهمن در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۹۵۳


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.