رکود اقتصادی پیش روی سینمای ایران

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

اعتراض همایون اسعدیان نسبت به فروش پائین “بوسیدن روی ماه”:

همایون اسعدیان در خصوص وضعیت نابسامان سینمای ایران گفت: نابسامانی های اقتصادی و افزایش دغدغه های مردم باعث فروش پائین فیلم ها و دوری آن ها از سینما شده است.

همایون اسعدیان کارگردان فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” در خصوص اعتراضش نسبت به فروش این فیلم به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: مسائل پیش آمده در اکران نوروزی باعث مشکلاتی در سینمای ایران شد که متاسفانه تا به امروز رفع نشده است.
وی افزود: اکران فیلم سینمایی “بوسیدن روی ماه” در فصل پائیز و همزمانی آن با وضعیت اقتصادی کشور در حال حاضر متاسفانه نتوانست با گذشت ۳ هفته از اکران آن به فروش قابل توجهی دست یابد.
اسعدیان تصریح کرد: همزمان با نمایش “بوسیدن روی ماه” در سینما فیلم های دیگری چون “بغض”، “من همسرش هستم” و “اختاپوس” اکران شده که آن ها هم فروش خوبی نداشتند.
وی افزود: تنها مشکل رکود سینمایی وضعیت اقتصادی و افزایش دغدغه مردم نسبت به این وضعیت است که آن ها را از فیلم های سینمایی غافل کرده است. علاوه بر فروش پائین فیلم ها، توزیع آثار سینمایی در فروشگاه ها و همچنین دیگر کالاهای فرهنگی هم تحت شعاع این مسئله قرار گرفته اند.
اسعدیان خاطرنشان کرد: به طور طبیعی اهالی سینما و وزارت ارشاد هم در خصوص سامان دادن این وضعیت نمی‌تواند کاری انجام دهد و تنها راه حل این مشکل بستگی به کاهش التهابات اقتصادی در کشور دارد.
گفتنی است، همایون اسعدیان در حال حاضر مشغول نگارش مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی دا است./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.