رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال ۲۰۲۴ (۲)

۱۵خردادماه،

مجله اینترنتی برترین ها

ممتازنیوز:
رمانتیک ترین هتل های دنیا در سال ۲۰۲۴ (۱)

۱٫ کازا دل مار، لانگ کاوی

کازا دل مار (به اسپانیایی “خانه کنار دریا”) در جزیره لانگ کاوی، در شمال غرب شبه جزیره مالزی واقع شده است. کازا دل مار ۳۴ اتاق دارد و یکی از بهترین مقصد های گردشگری برای کسانی است که به دنبال مکانی دنج و خصوصی در کشور مالزی می گردند. جزیره لانگ کاوی بزرگترین جزیره از ۹۹ جزیره جادویی این گروه است که همه این جزایر نزدیک به هم می باشند.

تسهیلات آن شمال منظره دریا، شام و ناهار در کنار دریا، اسپا و ماساژ و ورزش های دریایی است.

کازا دل مار فقط ۱۰ دقیقه با ماشین از فرودگاه لانگ کاوی فاصله دارد و رستوران ها و کافی شاپ های فراوانی در اطراف آن قرار دارند و همه جزایر اطراف یک ساعت با آن فاصله دارند و از جاذبه های این منطقه می باشند.

از فعالیت هایی که می توان در این منطقه انجام داد می توان به این موارد اشاره کرد: پیاده روی در سواحل آرام و زیبا، گشت تفریحی با قایق، پیک نیک در جزیره های اطراف، ورزش های آبی، قایق سواری، غواصی و شیرجه در آب، گردش با قایق در تالاب ها، ملاحظه پرندگان، تورهای دوچرخه سواری، گلف، تله کابین لانگ کاوی، اسب سواری، ماهیگیری، خرید در بازار و غیره.


۲٫ باردسونو

هتل رستوران و اسپای باردسونو تجمل مدرن و شیکی و سادگی را یکجا جمع کرده است.

۶۲ اتاق لوکس که هر کدام با خدمات اسپای داخلی طراحی شده اند. رستوران محلی با غذاهای عالی، استخر روی بام، دورچرخه سواری، باغچه های متعدد و قهوه خوش طعم مخصوص، همه اینها فقط بخشی از تسهیلات باردسونو می باشند. باردسونو نماد ملی ساختمان سبز است.


۳٫ ال ماها

گردشگاه بیابانی و اسپای ال ماها مجموعه ای لوکس در امارات متحده عربی، دبی، است. سوئیت های ال ماها همه نمای بیابان، استخر و بالکن خصوصی دارند. از بالکن خود می توانید گله های اریکس عربی یا غزال را ببینید.

حیات وحش منطقه به شما فرصتی عالی برای ملاحظه و عکس گرفتن از حیواناتی است که در محیط اطراف آزادانه پرسه می زنند.

از فعالیت هایی که می توانید در این گردشگاه انجام دهید اسب سواری، پیاده روی در طبیعت، ماجراجویی و سافاری در بیابان، تیراندازی، شکار با شاهین و شترسواری و غیره است.


۴٫ هتل و گردشگاه خلیج صخره ای (پورتو بی)

این هتل صخره ای واقع در فانچال، پرتقال، با باغچه ها و درختان نخل محاصره شده است. منظره این صخره ها و باغچه ها با نمای زیبایی از خلیج کامل می گردد.

در این هتل ۵ ستاره تک تک جزئیات با دقت خاصی طراحی شده اند. دسترسی مستقیم به دریا، مناظر زیبا، اسپای باکیفیت و غذاهای عالی این گردشگاه را درجه یک می سازند.

تسهیلات آن شامل سه رستوران، سه کافی شاپ، استخرهای متنوع، مرکز غواصی، اسپا و ماساژ، زمین تنیس، پینگ پنگ، سالن ورزش، اتاق بیلیارد، زمین بازی کودک، کتابخانه و اتاق بازی، جکوزی، سونا، پارکینگ سرپوشیده و غیره می گردد.


۵٫ هتل و گردشگاه کوآ کی

این هتل لوکس در ساحل هوآهوی هاوایی، دارای ساحل شنی سفید رنگ، مناظر خیره کننده، آب و هوای عالی و فعالیت های هیجان انگیز برای تعطیلات از جمله اسب سواری، دوچرخه سواری، گلف، شنا، غواصی، موج سواری، قایق سواری، ماهیگیری، تماشای نهنگ ها، تور با هلیکوپتر، باغچه های گیاه شناسی، موزه و غیره است. تسهیلات هتل شامل اسپا و فیتنس، استخر و غیره می گردد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.