رمانی سه جلدی بر اساس زندگی شهید همت در حال نگارش است

محمد عزیزی، نویسنده و ناشر در گفتگو با خبرنگار مهر از نگارش رمانی حجیم بر اساس زندگی شهید همت خبر داد و گفت: عنوان این رمان «سال‌های بهشت» است و برای انتشار در یک کتاب سه جلدی و حدوداً ۱۵۰۰ صفحه‌ای طراحی شده است.

وی افزود: تاکنون حدود ۵۰۰ صفحه از این رمان را نوشته‌ام و به طور کامل روی آن متمرکز شده‌ام و امیدوارم به نمایشگاه کتاب تهران در سال آینده برسد.

این نویسنده اضافه کرد: آنچه مهم است این است که کتاب «سال‌های بهشت» یک رمان است و نه زندگینامه. در واقع من بر اساس زندگی شهید همت این رمان را می‌نویسم.

به گفته عزیزی، رمان مذکور زندگی محمدابراهیم همت از سرداران دوران دفاع مقدس را از زمان تولد در سال ۱۳۳۴ تا شهادت وی در سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون به صورت داستانی روایت می‌کند و ناشر آن سوره مهر است.

محمد عزیزی دارای مدرک دکتری در رشته زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران است. وی علاوه بر نگارش داستان و فعالیت به عنوان مدیر یک موسسه انتشاراتی (روزگار) در قالب‌های غزل، قصیده، نیمایی و سپید شعر می‌سراید و مجموعه‌های «خون کبوتران»، «اما شغاد را چه کند در پس درخت»، «این روز‌ها» و «ترانه‌های بی‌هنگام» از جمله آثار منتشر شده اوست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.