رمزگشایی کیهان از روابط فتنه​گران و انحرافیون

۱۵اردیبهشت،

«چه بسا در صورت پافشاری اصولگرایان بر تداوم اتهامات علیه حامیان احمدی‌نژاد، این گروه که می‌توان آنها را اصولگرای اصلاح‌طلب دانست، به طور کلی از طیف اصولگرا دل کنده و در یک پیمان نانوشته و سازماندهی نشده به سید محمد خاتمی نزدیک شوند. این فرضیه با مروری بر نقطه نظرات اصلاح‌طلبانه اسفندیار رحیم مشایی، قوت گرفت».

مطلب فوق، بخشی از یادداشت دیروز- ۱۴/۲/۹۲- روزنامه دولتی خورشید (وابسته به حلقه انحرافی) به قلم مدیر مسئول این روزنامه است که در آن به صراحت و بدون پرده‌پوشی از آبشخور واحد و خاستگاه یکسان حلقه انحرافی و اصحاب فتنه یاد شده است.

هم اکنون می‌توان حدس زد که چرا دولت طی یکسال و چند ماه اخیر تحت القائات حلقه انحرافی، امور اقتصادی و معیشتی مردم را به حال خود رها کرده و در همان حال اصحاب فتنه و مدیران خارجی آنها اصرار داشتند که این رهاشدگی را به حساب بی‌کفایتی اصولگرایان بنویسند، یعنی دقیقا همان خطی که بعد از فتنه ۸۸ با همه توان دنبال می‌کردند. اما، این ترفند به دو سبب با شکست روبرو شد.

اول؛ ناشی‌گری حلقه انحرافی که بسیار زودتر از آنچه انتظار می‌رفت علیه اصولگرایان موضع گرفته و سعی داشت مسیر خود را جدای از اصولگرایی نشان بدهد تا آنجا که رسما اصولگرایان را در جایگاه رقیب و حتی دشمن حلقه انحرافی معرفی می‌کرد. و دوم؛ اصالت اسلامی و انقلابی اصولگرایان که به جای قبیله‌گرایی، بلافاصله پس از ملاحظه انحراف دولت از مواضع اصولگرایانه علیه آن موضع گرفتند و نشان دادند که آنچه برای آنها از احترام و اهمیت برخوردار است مواضع اصولگرایانه است و در مقابل انحراف حتی اگر از سوی دولتی باشد که پیش از این، از آن حمایت گسترده کرده بودند، ساکت و بی‌تفاوت نخواهند بود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.