رمز موفقیت جهادگران در دوران دفاع مقدس به روایت نماینده ولی فقیه

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: رمز موفقیت اسلام و مسلمانان در جهان، مجاهدانه عمل کردن است.

به گزارش ایانا ، آیت‌الله حسن عالمی در یازدهمین یادواره تجدید میثاق با شهدای وزارت جهادکشاورزی در شیراز، افزود: رزمندگان و جهادگران دوران دفاع مقدس از جمله انسان‌هایی بودند که عملکردی مجاهدانه داشتند.

وی با تصریح اینکه شرط موفقیت در مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام، مجاهدانه عمل کردن مسلمانان و طرفداران واقعی اسلام است، گفت: در رابطه با آنچه امروز در جهان برعلیه پیامبر اسلام(ص) اتفاق افتاده، مسلمانان باید حرکت و خروش جهانی داشته باشند.

وی با تاکید براینکه مسلمانان باید در مسیر حفظ ارزش‌ها و شان و جایگاه پیامبر اسلام(ص) اگر لازم شد باید جانشان را نیز فدا کنند، خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان جهان خصوصا شیعیان در مظلومیت کامل به‌سر می‌برند.

آیت‌الله عالمی با تصریح اینکه شهیدان انسان‌های خاصی بودند، جایگاه شهدا، رزمندگان و جهادگران در راه خداوند و ارزش‌های دین و اسلام را ویژه قلمداد و اضافه کرد: آنانکه توفیق جهاد در راه خدا را ازدست دهند به واقع دچار ذلت شده و از رحمت خداوند دور می مانند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی برپایی یادواره‌های شهدا را موجب ماندگاری ارزش‌های اسلامی و دوران دفاع مقدس دانست و با اشاره به نقش روحانیت و علما در مراحل مختلف پیروزی انقلاب و بعد از آن در ایران، گفت: ایستادگی و مقاومت و عملکرد مجاهدانه مردم ایران در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در ابعاد مختلف به‌خوبی نمایان است.

کشاورزی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.