رمز پیروزی ما در مذاکرات هسته‌ای اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری است

فروردین ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در جمع خبرنگاران:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دشمنان استفاده از سلاح هسته‌ای را بهانه قرار داده‌اند زیرا با انقلاب و نظام ما مخالفند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی محمد آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیایس ارتش در حاشیه همایش تحلیل سلسله عملیات‌های غرب اهواز با محوریت و آزادسازی سوسنگرد در جمع خبرنگاران، دربارهٔ ولایت‌مداری و ارتباط آن با بحث دیپلماسی و مذاکره با کشورهای ۱+۵ اظهار داشت: ما رمز موفقیت خود را چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز رهبری‌های صحیح امام، وحدت و همدلی مردم و اعتقاد مردم به دین و اسلام می‌دانیم.

وی افزود: همین عوامل سبب شد تا در جنگ پیروز شدیم ما آغازگر جنگ نبودیم جنگ را دشمنان آغاز کردند ما دفاع کرده و دشمنان را از خاک خود خارج کردیم و نگذاشتیم انقلاب از بین برود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: اهداف دشمن در آغاز جنگ نابودی و براندازی نظام، تجزیه کشور، تصرف خوزستان و تسلط بر نفت منطقه بود اما دشمن به هیچ کدام از این اهداف نتوانست برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ما با همدلی، وحدت، اعتقاد به دین اسلام و تبعیت محض از فرمان امام و اعتقاد به ولایت دشمن را از خاک خود خارج کردیم و نگذاشتیم انقلاب ما از بین برود و همین عوامل سبب استمرار این نظام است.

وی اظهار داشت: اگر در مقطع کنونی نیز بخواهیم در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پیروزی برسیم بازهم باید همین کار را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم تصریح کرد: ما خدا را شاکریم که در اتفاق مسجد ابوظر تهران در ۶ تیرماه سال ۱۳۶۰، مقام معظم رهبری را از آن ترور نجات داد تا ایشان بتوانند نه تنها رهبری نظام اسلامی بلکه هدایت مسلمانان جهان را به عهده بگیرد.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که همانطور که امام خمینی(ره) در ابتدای انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی باید صادر شود و امروز می‌بینیم در سایه آن فرمان نورانی امام و هدایت‌های صحیح مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی ایران صادر شده لذا این انقلاب صادر کردنی نیست بلکه صادر شدنی است و خودش راهش را پیدا کرده و این موضوع از حرکت‌های مسلمانان جهان مشخص است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: امروز نیز در مقابل همه دشمنان به ویژه استبکار جهانی قرار داریم و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند ما بسیار به این مذاکرات خوشبین نیستیم اما اگر نتیجه داد به نفع مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران است و اگر هم نتیجه نداد ما سرافراز و سربلند هستیم و حقانیت نظام جمهوری اسلامی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: آنچه که رمز پیروزی ما در این صحنه نیز هست اطاعت محض از فرامین و رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: دشمنان بحث استفاده از سلاح هسته‌ای را مستمسک و بهانه قرار داده‌اند در حالی که آن‌ها با انقلاب و نظام ما مخالفند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: امیدواریم هیات مذاکره‌کننده ما در ژنو و مجامع بین‌المللی که همانطور که مقام معظم رهبری از این عزیزان به عنوان فرزندان انقلاب یاد کرده‌اند همان عزت، حکمت و مصلحت نظام را صرف کنند و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری انشالله بتواند قدم‌های خوبی بردارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.