رمضان‌‌بیگی: قصد اتهام زنی به کسی را نداریم

  مجتبی رمضان‌بیگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اظهارات یحیی گل‌محمدی مبنی بر شکایت از کمیته پزشکی به دلیل مصدومیت یک بازیکن در تست‌های آمادگی جسمانی پیش از فصل، گفت: بازیکن ما بعد از دیدار با پرسپولیس در معاینات پزشکی شرکت کرد و پیش از فصل به دلیل اینکه تیم صبا در اردوی ترکیه بود بازیکنان ما در معاینات شرکت نکردند اما تعهد دادیم که پیش از هفته پنجم بازیکنان ما در معاینه‌های پزشکی شرکت کنند. بسیاری از باشگاه‌ها نیز چنین اقدامی انجام دادند.

وی ادامه داد: بیات ادعا می‌کند که در زمان معاینه پزشکی پایش را بیش از حد بالا آورده‌اند و همین مسئله باعث پارگی عضله او شده که ام آر آی هم همین مسئله را نشان می‌دهد. بیات در بازی با پرسپولیس برای ما بازی کرد و بعد از این مسابقه بازیکنان ما برای معاینه‌های پزشکی مراجعه کردند.

رمضان بیگی تصریح کرد: یحیی گل‌محمدی هم قصد نداشته کسی را متهم بکند و ما نمی‌خواهیم کسی را زیر سوال ببریم ولی طبیعی است که سرمربی به بازیکنانش نیاز دارد و از سویی دیگر آسیب دیدگی در تست‌های پزشکی ورزشی وجود دارد اما بهتر است که بعد از گذشت ۴ هفته از لیگ برتر به جای تست آمادگی جسمانی بیشتر تست‌های قلب و عروق از بازیکنان گرفته شود.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در مورد نتایج این فصل تیمش گفت: در دو هفته اول لیگ نتایج بسیار خوبی گرفتیم اما در هفته سوم بر اثر اشتباه‌های خودمان و همچنین اشتباه‌های داوری شکست خوردیم اما خوشبختانه در بازی با پرسپولیس جبران کردیم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم تا همچنان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر باشیم.

رمضان‌بیگی در مورد مشکلات مالی باشگاه صبای قم گفت: ما مشکل مالی نداریم و ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و به برخی دیگر هم ۴۰ درصد پرداخت کرده‌ایم. البته تمامی باشگاه‌های لیگ برتری در زمینه فوتبال مشکل مالی دارند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.