رنو به فعالیتش در ایران ادامه می دهد؛ رونمایی ۸ محصول جدید

تهیه خبر و عکس : محمدعلی شبیری

«مجله ماشین» – در شرایطی که تعدادی از خودروسازان خارجی، تحت تاثیر تحریم ها ارتباط خود را با کشورمان قطع کرده اند، شرکت رنوپارس – نماینده رسمی محصولات رنو فرانسه در ایران – عصر امروز، طی مراسمی با حضور تعدادی از مدیران خودروسازی ها، نمایندگان شرکت های قطعه ساز و خبرنگاران از ۸ محصول جدید رنو در هتل استقلال تهران رونمایی کرد.

این مراسم با سخنرانی پیمان کارگر – مدیر عامل شرکت رنو پارس – آغاز و پس از آن مراسم اهدای جوایز به تعدادی از خودروسازان و قطعه سازان برگزار شد.

به گزارش وب سایت «مجله ماشین»، در این مراسم شرکت رنوپارس از ۸ محصول جدید رنو که قرار است وارد بازار ایران شود رونمایی کرد. رنو داستر، رنو ساندرو، رنو ساندرو استپ وی، تندر ۹۰ استیشن، تندر ۹۰ وانت، تندر ۹۰ ون، تندر ۹۰ فیس لیفت و پارس تندر محصولات جدید رنوپارس هستند که قرار است وارد بازار کشورمان شود.

در حاشیه مراسم رونمایی، مدیرعامل شرکت رنو در ایران از عزم جدی این شرکت برای حضور و گسترش فعالیت‌های خود در ایران خبر داد.

پیمان کارگر تاکید کرد: اگرچه تحریم‌ها مشکلاتی را در راه همکاری‌های دوجانبه ایجاد کرده، اما در نهایت تمام این مشکلات برطرف خواهد شد.

مدیرعامل رنوپارس با تاکید بر اینکه رنو به دنبال تبدیل شدن به شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران بوده و علاوه بر ادامه حضور در ایران فعالیت‌های خود را نیز گسترش خواهد داد، خاطرنشان کرده بود که در فرانسه فعالیت‌های مربوط به صنعت خودرو به هیچ‌وجه در بحث تحریم‌ها مطرح نیست. حال در این شرایط اقدام رنو در رد تحریم‌های یکجانبه ضد ایران نشان می‌دهد که این شرکت در تصمیم خود برای ادامه حضور و گسترش فعالیت‌ در ایران جدی بوده و به هیچ وجه از منافع خود در این حوزه چشم‌پوشی نخواهد کرد؛ آن هم در شرایطی که دیگر خودروساز بزرگ فرانسه یعنی پژو چندی پیش مجبور به تعلیق فعالیتها و از دست دادن بازار ایران شد.

در این شرایط به نظر می‌رسد که ادامه حضور رنو در غیاب رقیب دیرینه‌اش در بازار ایران، فرصت تازه‌ای را برای این شرکت برای گسترش دامنه فعالیتها و البته کسب سهم بازار پژو در ایران فراهم کرده است. اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : چهارشنبه ۷ تیرماه
ساعت ارسال: ۰۰:۳۵


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.