رنگ‌هایی مناسب پوست شما

اگر پوست تیره‌ای دارید، لباس‌هایی با رنگ روشن برای شما مناسب​تر است. افرادی با پوست تیره، بهتر است از لباس‌های سرمه‌ای، قهوه‌ای یا مشکی استفاده نکنند و به جای آن رنگ‌های صورتی، آبی روشن، کرم و خاکستری روشن را جایگزین کنند.

در مقابل، افرادی که پوست‌شان بسیار روشن است باید بدانند لباس‌هایی با رنگ بسیار روشن، پوست آنها را روشن‌تر از آنچه هست نشان می‌دهد و در واقع بی‌رنگ‌شان می‌کند. این دسته از افراد بهتر است لباس‌هایشان را از پارچه‌هایی با رنگ‌های آبی، سبز یا بنفش بدوزند یا خریداری کنند، اما افراد دارای پوست‌های خیلی روشن، اگر موهای روشنی نیز داشته باشند بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌های تند مثل نارنجی و قرمز را انتخاب کنند.

اما آنها که رنگ پوستشان گندمی است، آزادی عمل بیشتری دارند. به این معنا که معمولا تمام​ رنگ‌ها برای این دسته از افراد مناسب است. ولی بهتر است از رنگ قهوه‌ای تیره استفاده نکنند. در بین رنگ‌های دیگر نیز سرمه‌ای، بژ و سفید برای این گروه انتخاب بهتری است و برایشان زیبایی خاصی​ به همراه می‌آورد.

هنگام دوختن یا سفارش لباس یا در خریدهای بعدی این نکته‌های کوچک، اما مهم را به یاد داشته باشید؛ ​قطعا راضی​تان خواهد کرد.

جام جم


مهارتهای زندگی
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.