رنگ این موبایل را خودتان انتخاب کنید + عکس

فروردین ۱۴۰۳

موتو ایکس اولین محصول مشترک گوگل و موتورلا بوده و دارای صفحه‌نمایشی به اندازه ۴٫۷ اینچ از نوع AMOLED است که برای شما دقتی به اندازه ۷۲۰p را به ارمغان می آورد.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،اولین محصول مشترک گوگل و موتورلا که همه منتظر آن بودند دارای صفحه‌نمایشی به اندازه ۴٫۷ اینچ از نوع AMOLED است که برای شما دقتی به اندازه ۷۲۰p را به ارمغان می آورد.

به لطف وجود Magic Glass که با همکاری Corning ساخته شده است قدرت محافظت بالایی برای صفحه‌نمایش به وجود آمده است و همچنین سبب مخروطی شدن لبه‌های صفحه‌نمایش آن شده است.

در صفحه نمایش این گوشی جدید موتورولا، از فناوری ماتریس‌های RGB استفاده شده است و با در نظر گرفتن غلظت ۳۱۶ppi آن می‌توان صفحه نمایشی شارپ تر را در اختیار داشت.

صفحه‌نمایش AMOLED آن با رنگ‌هایش نه تنها زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد بلکه صفحه نمایشی فعال را به شما می‌دهد به این صورت که موقعی که صفحه نمایش خاموش است شما می‌توانید اخطار های خود را ببینید.

قسمت فعال صفحه‌نمایش که کسری از صفحه‌نمایش اصلی را در بر دارد ساعت را به همراه پیام‌های اخطار نشان می‌دهد که با لمس شکلک آن به برنامه مورد نظر پرش می‌کنید.

یک ویژگی که مختص موتورولا است، این است که شما می‌توانید هر طور که می‌خواهید گوشی را طراحی کنید.

سایتی با نام Moto Maker وجود دارد که به شما امکان ایجاد تغییرات و دیدن نسخه نهایی را به شما می‌دهد. در مجموع شما امکان انتخاب بین ۱۸ رنگ ساده، ۷ رنگ مفهومی و ۲ قاب گوشی در رنگ‌های مختلف را دارید. این سایت همچون یک استودیوی کامل است که طراحی شما را انجام می‌دهید و کار مونتاژ توسط شرکت آمریکایی انجام می‌شود و به ادعای موتورولا تنها پس از ۴ روز گوشی شخصی شما در دستان‌تان است.

در این سایت حتی قادرید رنگ شارژر و هدفون را هم انتخاب کنید و سفارش دهید که البته این امکان تنها در آمریکا در دسترس است.

شرکت موتورولا توانایی تشخیص صدا را در تراشه MOTO X این گوشی گنجانده اسـت و دیگر نیـازی به مصرف کردن باتری برای انجام دستورهایی خاص را نخواهید داشت. تنها با گفتـن Ok Google Now بیشتر کارهای روزانه شما با گوشی انجام خواهد شد.

در قلـب این گوشی تراشه Snapdragon S4 Pro به همراه پردازنده Dual-core Krait که در فرکانس۱٫۷ گیگـاهرتز تنظیم شده در کنار ۲ گیگابابت رم و کارت گرافیک Adreno 320 درست شبیـه Motorola DROID MAXX و گوشی‌های دیگر مانند Sony Xperia SP عمـل می‌کند و آندرویـد ۴٫۲٫۲ در آن بسـیـار روان عمل می‌کند.

سنسور دوربین عکاسی ۱۰ مگاپیکسلی آن است که شرکت Motorola از آن به عنوان فناوری “ClearPixel” نام می‌برد. دوربین از ۱٫۴ میکرون پیکسل استفاده می‌کند اما به جای استفاده از ماتریس RGBG از ماتریس RGBC استفاده می‌کند که این امکان اجازه عکاسی با ۷۵ درصد نور بیشتر را می‌دهد. Moto X همچنین قادر به فیلمبرداری با کیفیت HD با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه که در میان اسمارت‌فون‌های کنونی تک است، می‌باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.