رنگ موهای سفیدتان را با این مولتی ویتامین جدید از بین ببرید

گردآوری توسط گروه آرایش و زیبایی ممتاز نیوز

hair color

یک شرکت، ‌یک  نوع مولتی ویتامین جدید به اسم گت اوی گری عرضه کرده که از سفیدشدن مو پیشگیری و  حتی موهای سفید را به وضعیت پیش از سفید شدن برمی‌گرداند. این محصول به عوض رنگ موست که مواد شیمیایی سمی در آن وجود دارد بکار می رود.
گت اوی گری با قاعده‌ای کاملاً متفاوت با رنگ موها و مواد شیمیایی عمل می‌کند و علت اصلی سفیدشدن مو را هدف قرار می‌دهد؛ هیدرون پراکسید. این چیزی است که پیش از رشد مو، رنگدانه را برمی‌دارد. گت اوی گری به مردان و زنان این امکان را می‌دهد که به طور طبیعی از طریق ریشه مشکل،‌رنگ موهای‌شان را بازگردانند. روند سفیدشدن مو وقتی آغاز می‌شود که آنزیم‌های کاتالاز در بدن به دلیل افزایش سن افت می‌کند. کاتالاز کمتر آنزیم به معنای این است که هیدروژن پراکسیدی که به طور طبیعی روی مو به وجود می‌آید، تجزیه نمی‌شود و در نتیجه مو سفید می‌شود. گت اوی گری، مکملی است که آنزیم کاتالاز را بازسازی می‌کند تا واکنش شیمیایی زنجیره‌ای را متوقف کند. کارین شالروتر، استاد رشته‌ی پوست شناسی بالینی و تجربی در دانشگاه بردفورد بریتانیا می‌گوید که جا به جایی کاتالاز دلالت‌های مهمی در سناریوی سفیدشدن موی انسان دارد.
تحقیق شالروتر که در مجله‌ی فدراسیون انجمن‌های آمریکایی زیست‌شناسی تجربی چاپ شده، توجه رسانه‌های مهم خبری از شبکه دیسکاوری، وب مد، برنامه اپرا وینفری و سی بی اس نیوز را به خود جلب کرده است.
علاوه بر این چند هزار نفر تاکنون این محصول را استفاده کرده‌اند و با مشاهده نتایج‌‌اش هیجان‌زده شدند بنابراعلام شرکت تولیدکننده، بعضی از افراد در عرض هشت هفته شاید رنگ گرفتن موهای سفید شده‌شان هستند، در حالی در بعضی از افراد پس از ۱۲ هفته هم اتفاقی رخ نداده که به سطح متفاوت کاتالاز برمی‌گردد.
البته این دارو برای کسانی مناسب است که با سفید شدن موی خود مشکل دارند. وگرنه سفیدی موی ستارگانی همچون جورج کلونی بسیاری را به صرافت انداخته که موهای خود را جوگندمی کنند.

منبع : www.alodoctor.ir


مجله آرایش و زیبایی ممتاز نیوز » زیبایی, پوست, مو

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. اشرفی:

    آیا واقعا موهای سفید را از بین می برد پس از چند مدت و از کجا باید تهیه کرد لطفا جواب دهید

  2. donia:

    یعنی واقعا اثر داره?موهای سفید برا همیشه مشکی میشن خواهشا جواب بدید?از کجا تهیه کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.