رنگ نوازی گروه بیگاه در تالار رودکی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

گروه بیگاه کنسرت ˝تصنیف و رنگ نوازی˝ را به سرپرستی آنا محسن پور به روی صحنه تالار رودکی می‌برد.

به گزارش ممتاز نیوز، کنسرت “تصنیف و رنگ نوازی” توسط گروه بیگاه به سرپرستی آنا محسن پور و خوانندگی شروین حیدری در تالار رودکی اجرا می گردد.

بخش اول این کنسرت در دستگاه شور با اجرای قطعات رنگ اصول، تصنیف مرا راه کردی و رنگ شور آغاز می گردد و در ادامه تصنیف نمی دانم و رنگ افشاری در دستگاه افشاری تقدیم علاقمندان می گردد. پس از آن در دستگاه دشتی، تصنیف آتش جاودان و رنگ دشتی و در دستگاه ابوعطا تصنیف ای کبوتر، رنگ ابوعطا و ضربی ابوعطا اجرا می گردد.

در بخش دوم کنسرت مذکور در دستگاه ۴ گاه تصنیف ای ساربان و رنگ ۴گاه نواخته و خوانده می گردد و در ادامه در دستگاه همایون تصنیف ساقی ساقی و رنگ همایون و در دستگاه اصفهان تصنیف گو به ساقی، رنگ اصفهان و تصنیف ایران هنگام کار است ، تقدیم علاقمندان می گردد.

نیما حسینیان، نوازنده کمانچه؛ شروین حیدری، نوازنده سه تار و خواننده؛ نیلوفر رادمند، نوازنده سنتور؛ نوید رئیسی، نوازنده تارباس؛ تارا سلطانی، نوازنده تار؛ خسرو فریبی، نوازنده تنبک و آنا محسن پور، نوازنده کمانچه در این کنسرت هنرنمایی می کنند.

گفتنی است کنسرت گروه بیگاه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰ در تالار رودکی برگزار می گردد و علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به پایگاه اینترنتی سی گذر مراجعه کنند.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.