رنگ های ایرانی در نمایشگاه صنایع دستی برج میلاد

سینما پرس- گروه هفت هنر/ غرفه هایی از صنایع دستی تهران میهمان برج میلاد و میزبان علاقمندان خود شده است.

به گزارش خبرنگار تجسمی سینما پرس؛ این روزها برج میلاد میزبان نخستین جشنواره تابستانی صنایع دستی استان تهران شده است. این نمایشگاه شامل برپایی غرفه هایی است که در لابی اول برج میلاد دنیایی از رنگ ها و زیبایی هنرهای ایرانی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می آورند.

غرفه هایی از هنرهای گوناگون دستی؛ نقاشی، طراحی لباس، ساخت زیورآلات سنتی، معرق، سفال و سرامیک، خطاطی، کاشی کاری، چاپ های سنتی، صنایع دستی فلزی-چوبی-دریایی-سنگی، بافت انواع پارچه‌های سنتی باشلق، کرباس‌بافی، قناویز، فرت‌بافی، شمد‌بافی، گزی‌بافی، متقال‌بافی، چفیه‌بافی، جیم‌بافی، لباس ها و پای پوش های سنتی، عروسک بافی، آینه دوزی، سکه دوزی، سوزن دوزی، قلاب بافی، کنده کاری روی چوب، فیروزه کوبی، شیشه گری و نقاشی روی شیشه و … در این نمایشگاه قابل بازدید و خرید است.

آسایشگاه خیریه کهریزک نیز به عنوان یک آسایشگاه ملی در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد و هنر های دستی معلولان خود در رشته های معرق، فرش بافی، گلیم بافی، گل دوزی سفال و … را در معرض دید بازدید کنندگان و مراجعین قرار داده است. در بازدید از این غرفه به تعدادی از این هنرمندان روبه رو می شوی که به زیبایی هرچه تمام تر مشغول خلق آثار هنری خود هستند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از ۲۴ تیرماه برپا شده و تا سی و یکم همین ماه دایر است.

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۳۵۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.