رنگ های بهاری را به خانه آورید

۰۹اردیبهشت،

بهار فصل رنگ های مختلف است پس باید از همه آن ها برای زیباتر کردن خانه استفاده کنید. بهترین رنگ هایی که می توانید از آن استفاده کنید آبی ملایم و سبز لیمویی است.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، حال و هوای بهار همیشه همراه با آلرژی و بیماری های فصلی نیست چرا که می توان با کمی تغییرات در خانه بهار را با حالی متفاوت وارد خانه کرد. یکی از نمونه های دکوراسیون داخلی خانه را در مطالب قبل برای شما گفتیم اما استفاده از رنگ ها موضوعی جداگانه است.

هر رنگی در بهار می تواند نشانی به خانه شما بیافزاید پس آن هایی که قصد دارند خانه خود را رنگ آمیزی کنند یامی توانند کمی رنگ های خانه را تغییر دهند در ادامه مطلب با ما همراه شوند.

** آبی ملایم

اگر از رنگ های بسیار شاد بهاری ترس دارید بهتر است کار خود را با رنگ های ملایم واز اتاق های کوچک آغاز کنید. حتی استفاده از رنگ های بهاری در دستشویی و حمام نیز می تواند حال متفاوتی داشته باشد. برای مثال می توانید کاشی های دستشویی را به رنگ ابی کمرنگ در آورید. اگر نمی توانید کاشی ها را عوض کنید فکری به حال وسایل اتاق یا دستشویی کنید. استفاده از  این رنگ می تواند حالتی زیبا به خانه شما بدهد.

** سبز و سفید

آشپزخانه نقطه ای که حساسیت بالایی در طراحی خانه دارد باید بهترین رنگ بندی را داشته باشد. رنگ های بهاری که بسیاری از طراحان روی آن اتفاق نظر دارند سبز و سفید است. شما می توانید از این دورنگ در کنار هم استفاده کنید ویا اینکه از وسایلی استفاده کنید که هر دو رنگ را در دل خود دارند. برای اینکه فضای آشپزخانه کمی تغییر کند نیازی به تغییر و خرج بسیاری ندارید تنها با عوض کردن یک رومیزی یا لیوان و بشقاب ها فضای بهاری مورد نظر به آشپزخانه می اید.

** پروانه و اتاق کودک

برای اتاق کودک اگر قصد دارید تغییراتی ایجاد کنید بهتر است پروانه ها را حتما در ذهن داشته باشید. استفاده از کاغذ دیواری های پروانه ای یکی از گزینه های اصلی برای اتاق کودک است. شما همچنین می توانید برای دکوراسیون اتاق از پروانه های استفاده کنید یا اینکه گل های بهاری بیشتری در اتاق قرار دهید تا کودک با بهار آشنا شود.

** پذیرایی روشن

برای اتاق پذیرایی استفاده از رنگ های روشن در کنار گل های بهاری ایده ای بسیار جالب است. شما می توانید رنگ هایی مانند سفید یا ابی کمرنگ را برای این منطقه انتخاب کنید اما دقت داشته باشید که همه عناصر در کنار هم رنگی خوب داشته باشند. برای مثال اگر از گل هایی با رنگ سفید استفاده می کنید حتما دکوراسیون را سفید با کمی سبزی لیمویی انتخاب کنید.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.